Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 6 sierpnia 2011

Wyniki Candy :)

 

Losowanie tak jak obiecałam odbyło się wczoraj tj. 05.08.2011 r.
Mimo kilku przeszkód i faktu, że zapomniałam aparatu (??jak to się mogło stać??) - udało się !!!!
Zdjęcia wykonane telefonem - trochę próbowałam je podrasować ;) oto co wyszło.... ALE NAJWAŻNIEJSZE TO wyczekane wyniki !!!! :)


Losowała szczęśliwa łapa mojej 17-letniej siostry :)
i z miseczki pełnej losów wybrała....
 

ANA - właścicielka bloga http://dziubankiany.blogspot.com/ ponieważ nie jest obserwatorką mojego bloga - otrzymuje nagrodę nr 1 czyli herbaciarkę i nr 2 czyli notes :)


Nagrodę nr 3 - czyli magiczną bransoletkę otrzymuje druga wylosowanka, która obserwuje mojego bloga, a jest nią - esophie właścicielka bloga http://eesophie.blogspot.com/ która jak widać ma szczęście w losowaniach wszelakich :) Chyba powinnaś często grać w "lotka" ;)


Gratuluję dziewczynom :) A wszystkim pięknie dziękuję za tak liczny udział w moim candy :)
Było pierwsze, ale z pewnością nie ostatnie :)
Będzie mi niezwykle miło, jeśli zostaniecie ze mną i będziecie czasem mnie odwiedzały :)
Dzięki Waszym zapisom poznałam Wasze blogi, prace, pasje, cudowne przedmioty i miejsca :)

DZIĘKUJĘ !!!!! :)
I tak jak pisałam w poście z candy - czekam 3 dni na podanie adresów - jeśli ich nie otrzymam - losowanie powtarzam :) 
Odliczam 72h od teraz ! :)

(mój adres e-mail: sioodemka_blog@wp.pl)

16 komentarzy:

  1. Nie udało się :) Ale dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyniom :D dziękuję za świetne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dziękuję i gratuluję ślicznych itemów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i troszkę zazdroszczę:)
    pozdrawiam i dziekuje za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations to the winners and to you, dear, for the lovely candy! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń:) a zdjęcia podrasowałaś super:) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarom. A na zdjęciu widzę śliczną lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów mi się nie udało...
    Ale bardzo dziękuję za zabawę, a wygranym gratuluję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, wchodzę sobie a tu taka niespodzianka, Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu mam problem z dostarczeniem wiadomości, odrzuca mi, będę próbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. dopiero dzisiaj dowiedzialam sie o wygranej:-)))))
    super!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bardzo sie ciesze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. juz do mnie doleciala przesliczna bransoletka!!!!! buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...