Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 22 lipca 2012

Bazarek dla Leonka :)


Chciałabym serdecznie Was zaprosić na zapowiadana już przeze mnie wcześniej  licytację przedmiotów na rzecz Leonka :)




Na bazarku są podane wszystkie zasady, ceny etc.
Pamiętajcie, że całość pieniędzy przeznaczona jest na rehabilitację jego niewładnych, tylnych łapek, więc to nie takie zwykłe 10 czy 15 zł :)




Część przedmiotów wykonałam sama, świeczniczki to podarunek z i♥nature  - spacjalnie na bazarek, a pozostałe przemioty to zakupione za granicą pamiątki - wszystko nowe i nieużywane :)

Oto przedmioty, które biorą udział w bazarku:


1. Tacka / podstawka w kolorze naturalnym





2. Zestaw z kadzidełkami nr 1 (trawa cytrynowa i wanilia)







3. Zestaw z kadzidełkami nr 2 (trawa cytrynowa i wanilia)





4. Zakładka decoupage stylizowana




5. - 7. Zakładki pastelowe szt. 3 (zielona z zawijaskiem, zielona z bluszczem, błękitna z zawijaskiem)








8. Notes z ptaszkiem





9. Komplet świeczników z ilovenature :)





 10. Tacka / podstawka w kolorze białym

 







Jeśli coś Wam się spodoba możecie również napisać komentarz pod tym postem :)
Ja wtedy przekażę licytację na bazarek :)

Uściski !



9 komentarzy:

  1. Nie mam konta na bazarku dlatego proszę mnie zapisać na 9. Komplet świeczników z ilovenature :) za 25 zł
    Udostępniłam ba FB, może chętnych będzie więcej.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!! Dziękuję !

    Zapiszę na dogomanii jak tylko zacznie działać ich stronka - od rana mają problemy z serwerem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Też poproszę o zablokowania dla mnie tacki - białej -za 30zł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie !

    Dziękuję w imieniu swoim i psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ja się zapisuję na notes za 25 zł.i tackę w kolorze naturalnym za 25 zł.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Zielonka.
    Zapisuję się na notes( strona dogomanii nie działa). Na notesie mi baaardzo zależy... bo jest z ptaszkiem:)
    Przelicytowuję Anię- daję 27zł za notes:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielonka skoro ci tak baaardzo na notesie zleży to ja pasuję.Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, bardzo ci dziękuję:****
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy prezentujesz dlatgo bede Cie podglądać.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...