Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Jak domowym sposobem wyczyścić biżuterię ?


Każda z nas znalazła się z pewnością w sytuacji, 
w której do wyjścia pozostało raptem kilka minut, 
a tu jak na złość nasza biżuteria zaszła nieładnym nalotem.

W domu oczywiście brak płynu do czyszczenia, a metoda z solą zawiodła ?

Ja mam swój sposób - pasta do zębów. Wystarczy odrobina.
Najlepiej takiej z mikrogranulkami.
Dodatkowo można użyć starej szczoteczki do zębów (aby dotrzeć we wszystkie zakamarki).


Ja tym razem pocierałam metalowe elementy jedynie palcami.
Oto efekt :


Pozdrawiam serdecznie ! :)

2 komentarze:

  1. słyszałam o paście :) ja kupiłam sobie płyn do srebra i szybko mi schodzi cały nalot, ale za to śmierdzi okropnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak pasta do zębów u mnie też króluje w tej kwestii :) Czyści się rewelacyjnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...