Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 15 września 2014

Makaron z łososiem, ziołami i serem pleśniowym - czyli coś pysznego :)


W weekend chciałam zrobić coś szybkiego, a zarazem smacznego na obiadokolację.

Tak oto - całkiem przez przypadek - powstał kolejny makaron,
który na stałe wejdzie do naszego menu, bo jest pycha !


Makaron spaghetti gotujemy w  posolonej wodzie al dente.

Na łyżce oliwy z oliwek z dodatkiem ziół (świeży tymianek i bazylia) i świeżego czosnku 
podsmażam pomidorki koktajlowe.

Zdejmuję pomidorki i na rozgrzaną, aromatyczną oliwę dodaję kawałeczki świeżego łososia.

Wystarczy odrobina soku z cytryny, pieprz do smaku i po chwili można dodać pokrojone, 
suszone pomidory (ja kupuję te w zalewie ziołowej), oliwki oraz serek pleśniowy typu blue.

Wszystko dokładnie mieszamy i czekamy aż serek się roztopi.

Dodajemy pół kubeczka śmietanki 30% i mieszamy z wcześniej ugotowanym makaronem.



Serwujemy z pomidorkami koktajlowymi :)

Smacznego !


2 komentarze:

  1. J a do ciebie skarbie włąsnie wpadłam po przepis na obiad. Wyetykietuję kuchnia i już będzie połowa sukcesu. Buzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju dania z makaronem! Twoje wygląda bardzo smakowicie i trzeba będzie kiedyś je wypróbować..
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...