Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 25 października 2014

Piękna złota jesień...


Oj tak - jest pięknie !
Dlatego trzeba maksymalnie wykorzystać ten czas :)

Wyruszamy zaraz na spacer po lesie.

Jednocześnie przypominam, że do końca miesiąca obowiązuje 
promocja -10% 
na wszystkie bransoletki bazarkowe :)

Zapraszam więc wieczorkiem, po spacerze, 
z kubeczkiem gorącej herbaty w odwiedziny :)



Pozdrawiamy jesiennie ! :)



5 komentarzy:

  1. Oj pięknie jest kiedy tak jesienią świeci słoneczko-wszystkie liście mienią się kolorami jesieni! Szkoda tylko,że tak zimno-brrr...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, jesień jest cudowna pod wieloma względami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah uwielbiam jesień, ale w tym roku spędzę go w domu- bo już się nie wyturlam na dwór ;)
    Jak masz chwilkę zajrzyj do mnie http://modernvintagehousewife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...