Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 21 listopada 2015

Dekoracje świąteczne po mojemu :)



Cieszy mnie bardzo, że coraz więcej osób docenia meble i dodatki w stylu shabby chic,
a to dlatego, że jest on bardzo bliski mojemu sercu.

Z myślą życia w zgodzie ze swoim gustem powstały takie oto dekoracje świąteczne :)

Gwiazdka i choineczka to nowości. Drewniane, malowane, dekorowane subtelnie.


Wianuszki z kolei bogate !
Grubiutkie i okazałe.
Idealne na stół czy drzwi oraz jako upominek dla kogoś bliskiego.
Każdy w zestawie ze świecą.

Dostępne na bazarku - TUTAJ :)

Zapraszam serdecznie, bo znajdziecie tam jeszcze więcej pomysłów na świąteczne dekoracje :)

 







12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają twoje propozycje :) Takie naturalne dekoracje i kolorki no i szczypta czerwieni-to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wyjątkowe połączenie naturalnych dodatków i piękna surowego drewna.
    Pozdrawiam Martita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, że Ci się podobają moje dekoracje :)

      Usuń
  3. Wianki są świetne!!!
    Pozostałe dekoracje również. Ale Ty zawsze Madziu, robiłaś śliczności, więc nic dziwnego... :)
    No i zdopingowałaś mnie do zdobienia moich wianeczków, które już dość długo czekają na ozdóbki. :)
    Buziaki ogromne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuniu dziękuję i cieszę się, że zdopingowały Cię właśnie moje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam takie drewniane choinki w sklepie i przyznam, że takie nie były a prezentowały się świetnie :) Za to kupiłam sobie wieniec na drzwi, w kolorach jak masz swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i subtelne. Zupełnie w moim stylu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, bardzo naturalne, swojskie i takie cieplutkie :) Właśnie na święta w takim klimacie mam ochotę w rym roku.
    Do tej pory dominowała u mnie biel w różnych wariantach ale ciepło Twoich dekoracji ma w sobie coś czarującego :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam z całego serca za tak miłe słowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dekoracje! W tym roku święta w końcu na swoim więc weekend przeznaczę na pewno na wianek i choinkę! Jestem zakochana :) Pozdawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...