Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 25 lipca 2016

Urokliwe wianuszki....


Jakiś czas temu udało mi się namówić mamę na zrobienie kilku uroczych wianuszków.

Osobiście uważam, że stanowią świetny dodatek przy sesjach zdjęciowych,
na wieczorach panieńskich, ślubach, chrzcinach, komuniach, urodzinach i...
w ogóle, w ogóle są bardzo dziewczęce i twarzowe :)

Nawet na romantycznej randce doskonale się sprawdzą :)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kilka sztuk, które wyszły
z pracowni Kwiaciarni Muscari

Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu.
Na chwilę obecną są dostępne stacjonarnie,
ale jeszcze dzisiaj będą dostępne na moim bazarku :)

Zachęcam do obejrzenia zdjęć (po kliknięciu zdjęcie się powiększy).












4 komentarze:

  1. Cudne wianuszki. Najbardziej zauroczył mnie ten letni z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Wianuszki są dostępne, w razie zainteresowania, zapraszam do kontaktu :)

      Usuń
  2. Piękne, oczyma wyobraźni widzę taki na drzwiach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i w tej roli świetnie by się sprawdziły :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...