Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 27 marca 2017

Bajkowa Wielkanoc :)

 Ostatni weekend delikatnie sobie przedłużyłam.
Wolny od pracy piątek pozwolił uporać się z domowymi porządkami
i oddać przyjemnościom w czasie regularnego weekendu.

Udał się wypad do lasu, na basen i czas kreatywnie spędzony też :)
Powstały dwie takie bajkowe, wiosenne "pisanki".
Świetne jako dekoracja na nadchodzące Święta lub upominek dla kogoś bliskiego.
 Jajeczka są styropianowe.
Mają ok 15 cm wysokości.
Malowane farbami kredowymi i mediami.
Ornament patynowany, do tego moc kwiatuszków z papieru i oczywiście kuleczki moje ulubione.

Jak podoba Wam się taka odsłona jajek wielkanocnych ? :)

Pozdrawiam życząc wspaniałego tygodnia !
Magda
 

12 komentarzy:

  1. Witaj. Piękne jajeczka bardzo wiosenne. Wszystkie twoje prace są śliczne. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko, dziękuję, że do mnie zajrzałaś i zostawiłaś tak ciepłe słowa :)
      Również Cię pozdrawiam !

      Usuń
  2. Jeja!!! jakie cudne te jaja !!! rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanki faktycznie bajkowe, wyglądają magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam plan - fajnie, że się udało ! :)

      Usuń
  4. Przez te czubki w pierwszej chwili pomyślałam, że to świeczki ;)
    Ale tak poważnie, to jaja prezentują się naprawdę fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha - nie, to nie świeczki, a dekoracyjne czubeczki z koralików, to wykończenie styropianowej bazy, która w tym miejscu nie jest zbyt ładna - po prostu.
      Miłego dnia ! :)

      Usuń
    2. Madzolku piękne jajeczka!!! Będą doskonałą świąteczną ozdobą :)
      Pozdrawiam Alina

      Usuń
    3. Dziękuję Alinko i również serdecznie Cię pozdrawiam !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...