Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 25 kwietnia 2017

Pastelowe zaproszenia komunijne (w pudełeczkach)

Zgodnie z obietnicą przedstawiam Wam dzisiaj moją pierwszą pracę dla dpCraft :)

Z uwagi na zbliżający się komunijny czas, miałam okazję wykonać
dziewczęce, pastelowe zaproszenia na tę uroczystość.
Każde z zaproszeń zamknęłam w pasującym wizualnie do zaproszenia pudełeczku - szufladce.
Plan był taki by zaproszenia były dekoracyjne, a zarazem skromne i delikatne.
Komunia Święta to wyjątkowy dzień.
Mam nadzieję, że zamierzony cel udało mi się osiągnąć
i w Waszej opinii nie "przesadziłam".
 Po więcej informacji z jakich papierów,
dziurkaczy i dodatków korzystałam przy ich tworzeniu serdecznie zapraszam >> TUTAJ
Wszystko zostało szczegółowo opisane :)

 
 


8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że nie, jest tak jak powinno, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, przepiękne. Takie dziewczęce, delikatne a zarazem zaskakujące formą. Cudo!!!!! Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo się cieszę z tak przychylnej opinii :)

      Usuń
  3. Świetne zaproszenia. Fajnie udało Ci się pogodzić prostotę z atrakcyjnym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...