Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 29 kwietnia 2017

Wielki powrót dekoracyjnego wałka ściennego :)

Nigdy nie byłam zachwycona efektem, 
jaki dają dekoracyjne wałki do malowania ścian.
Cały pokój w kolorze pomarańczowym lub zielonym i biały, 
psychodeliczny wzorek na każdej ścianie.
No oczopląs !
Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała tego u siebie.
Naturalnie - w nieco innym wydaniu.
Wałki powracają ! 
Większość z Was dobrze je pamięta, 
a może nawet gdzieś w piwnicy czy na strychu ma ciekawe wzory :)

Skusiłam się na roller firmy Prima.
Wałek przeznaczony do dekoracyjnego malowania ścian ma naprawdę ładny wzór 
i jest wykonany z bardzo porządnych materiałów.
 Postanowiliśmy udekorować wałkiem fragment ściany w przedpokoju.
Białe tło i wzór w odcieniu beżowo-szarym, taki miałam zamysł.

Wymieszałam trzy kolory farb kredowych (biały krem, piaskowy oraz grafitowy),
a resztą zajął się Bartek.
Trzy rzędy wzoru - przede wszystkim po to, aby zakryć delikatne zabrudzenia u dołu ściany.
Tak się składa, że w tym miejscu mamy legowisko Łatki,
a jej zabawki często lądują na tej ścianie.

Przyznam szczerze, że do końca podchodziłam sceptycznie do tego pomysłu,
jednak efekt końcowy pozytywnie mnie zaskoczył.
 Delikatna wstawka dekoracyjna, ładnie komponuje się z ozdobami w przedpokoju,
a jednocześnie nie przytłacza wnętrza (tego obawiałam się najbardziej). 
Malowanie idzie migiem, jest stosunkowo proste i przyjemne 
- warto jednak wypróbować moc dociśnięcia np. na desce, a dopiero później na ścianie.

Jestem ciekawa jak Wam podoba się uzyskany przez nas efekt 
i czy nie jest oby "babciny" ?

Miłego, długiego weekendu Wam życzę , a przede wszystkim duuużo słońca :)
Do zobaczenia wkrótce! 
Ja planuję spędzić te dni m.in. kartkując ślubnie i komunijnie, a Wy? :)


 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba efekt ;) Delikatny i elegancki :) Gdzies u babci w domu miałam taki wałek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że efekt wałeczka przypadł Ci do gustu :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...