Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 26 maja 2017

Pięknego Dnia Wszystkim Mamom ! :)

 Nadszedł ten wyjątkowy, piękny dzień w roku - Dzień Matki.
Mamy zasługują na to, co najlepsze.
To im tyle zawdzięczamy, to na nie zawsze możemy liczyć...
Warto o tym pamiętać i pokazać, że są dla nas bardzo, bardzo ważne.
Jako mała dziewczynka robiłam laurki - i jak widać - niewiele w tej kwestii się zmieniło.
Kartka z życzeniami to wciąż nieodłączny element prezentu z okazji święta Mamy.

W tym roku jest baaardzo kolorowo, energetycznie, kwiatowo i kobieco.
Mama jest florystką, co nie oznacza, że kwiaty mogą ją omijać.
O nie ! A już na pewno nie w tym dniu!
Kolejny raz sięgnęłam po farby akwarelowe.
Naprawdę mnóstwo radości daje mi tworzenie z ich udziałem,
a jeszcze piękniej jest,
gdy na twarzy Mamy pojawia się uśmiech :)

Misja wykonana - uśmiech był, prezent mam nadzieję, że będzie dobrze się spisywał
(bo to jeden z tych praktycznych - jak to mamy lubią ;) haha),
bukiet na karteczce i pachnące goździki w koszyku.
Mam nadzieję, że to będzie piękny dzień dla Ciebie Mamo ❤❤❤

 Ponadto chciałabym zgłosić swoją pracę do udziału
w którym gościem specjalnym jest Wycinanka, a tematem BUKIET :)
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/05/diabelskie-wyzwanie-z-wycinanka.html
oraz wyzwaniu motylkowym rzuconym przez 13@rts
http://13artspl.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-challenge-54-motyle-butterflies.html



Do tej karteczki wykorzystałam m.in. stemple Studioforty , akwarele,
(wygraną w konkursie na relację ze Śląskiego Zlotu Scrapbookingowego),
mgiełki Pentart'u , kwiaty z foamiranu wykonane samodzielnie.

8 komentarzy:

  1. jak kolorowo i kwieciście! super!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  2. Piękny bukiet stworzyłaś, bardzo wiosenny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great color!! Love it thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it!!!It reminds me the spring!!!Thanks for playing at 13Arts challenge!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...