Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 17 czerwca 2017

Kurs na zakładkę do książki - mój pomysł na upominek z okazji Dnia Ojca :)

 Krok po kroku pokażę Wam dzisiaj jak wykonać prostą, uroczą zakładkę do książki.
Potrzebny nam będzie:
ołówek, nożyczki, kawałek tekturki, papier do scrapbookingu, klej,
napisany na maszynie/komputerze cytat/sentencja.
1. Zaczynam od wycięcia 3 części zakładki
(przód i tył - z papieru do scrapbookingu oraz środeczek z tekturki)
2. Ponieważ to upominek dla taty - wycięłam też wesołe wąsiska.
 3. Oklejam tekturkową bazę ozdobnym papierem.
 4. Tuszuję brzegi zakładki,
na taśmie dystansowej mocuję wybrany cytat,
przyklejam wąsy, mocuję sznureczki, dodaję wzorek stempla
oraz kilka kryształków.
 Zakładka gotowa ! :)
Proste, prawda ?

Taki upominek z pewnością wywoła uśmiech,
zwłaszcza gdy w ramach prezentu podarujemy także
książkę ulubionego pisarza :)



Więcej o wykorzystanych materiałach tutaj >>>
http://www.blog.dpcraft.pl/zakladka-do-ksiazki/

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna, Madziu! :) Nie tylko dla Taty, ale każdemu facetowi się spodoba.
    Buziaki ogromne! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu 😊
      Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś. Ściskam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to wspaniale, że Ci się podoba :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...