Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 26 lipca 2017

Akwarelka dla Dziadka :)

Jak już wspominałam
- zawsze bardzo chciałam umieć rysować, namalować coś...

No cóż - niestety - nie mam do tego specjalnych predyspozycji.
Ale spróbować musiałam, bo bardzo zależało mi na tym,
aby podarować coś swojemu Dziadkowi.

Kiedyś pięknie rysował, pisał, malował.
Bardzo mu tego zazdrościłam.
Dzisiaj oczy już nie te, a i palce odmawiają mu posłuszeństwa.
Akwarele, które kiedyś mu kupiłam oddał mi nieotwarte po pewnym czasie.
Tym samym zebrałam się w sobie i namalowałam nimi coś dla niego.
Lubi lasy, lubi wodę... znalazłam tutorial na YouTube i do dzieła !
 Na koniec oprawiłam swoją pracę w ramkę, dodałam patyczki, "kamyczki"
i podarunek gotowy.
Dziadek był mocno zaskoczony.
To miłe uczucie...bo gdy wychodziłam, to wciąż jeszcze patrzył na mój obrazek :)

16 komentarzy:

  1. Fantastyczny prezent. Piękny obraz masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana masz wielki talent ...ćwiczenie czyni mistrza! Śliczna akwarelka:) Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na serce :*
      Gosiu ogromne znaczenie mają dla mnie Twoje słowa! Dziękuję

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo wzruszające! Przepiękny prezent... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - wczoraj jeszcze tata napisał mi sms'a, zaraz po wizycie u dziadka, że bardzo podoba mu się akwarelka i kazał mi to przekazać. Tym większa radość, gdy na drugi i trzeci dzień patrząc na nią o mnie myśli :)

      Usuń
  4. Obraz bardzo mi się podoba i cała ta jego ozdoba. Wspaniale Ci to wyszło. Gratuluję. Jak dla mnie to ty masz duży talent. :)
    Pozdrawiam, Aga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek, wcześniejsze kwiatuszki też zapowiadają, że będziesz malować piękne obrazy :). Maluj dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się rozwijać w tym kierunku, bo akwarele dają mi dużo frajdy 😊🙂

      Usuń
  6. "Nie mam do tego specjalnych predyspozycji"- cooooo? Przecież ta praca jest piękna! Może i nie znam się na akwarelach, ale myślę, że z rozwijania się w tym kierunku mogłoby wyjść wiele fajnych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam, nie mam... Albo tylko mi się wydaje, że innym to tak łatwo przychodzi. Może jednak trzeba poćwiczyć 😊😉 będę próbowała, to pewne!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...