Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 21 lipca 2017

Byle do weekendu :)



Już za chwileczkę weekend,
za moment dosłownie !!!
Tym samym, mam dla Was coś na powitanie weekendu
- drink bezalkoholowy ! :)

Kilka dni temu zaczęłam przygodę z pastelowymi akwarelkami.
Dłuuuuga droga przede mną o ile chcę dążyć do perfekcji...
Tylko czy chcę ?
Farbki aktualnie dają mi ogromną radość i budujące jest to,
że sama zaczynam dostrzegać progres.

Rysować nigdy nie umiałam, malować tym bardziej.
Dla mnie to po prostu frajda, tym bardziej, gdy widzę malutkie postępy ! :)

Całkiem pierwszy był kaktusik (przez co darzę go ogromnym sentymentem),
potem drineczki na konkurs organizowany przez Na Strychu,
następne kwiatuszki i wianuszki - te ostatnie skradły moje serce
i mam przeczucie, że jeszcze sporo ich powstanie,
tym bardziej, że chciałabym moje malowanki wykorzystywać
podczas tworzenia kartek okolicznościowych.

Dzięki temu staną się niepowtarzalne i jeszcze bardziej moje :)



  


I co ? Jak myślicie, będą ze mnie ludzie ? Hahahaha...
Despacito (tłum. pomału), 
jak mawiają słowa znanego przeboju radiowego...
Uczę się i bawię, albo odwrotnie ;)
Tak czy siak - wspaniałego, kolorowego weekendu Wam życzę !
 Gdyby ktoś również chciał spróbować swoich sił w tej materii -
farbki do zakupienia tutaj >> KLIK <<

4 komentarze:

  1. Będą będą ludzie, jeżeli już nie są :) Myślę, że warto próbować swoich sił w rożnych technikach, bo przecież te próbowanie właśnie nas kształtuje...
    ...Dziękuję i wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię próbować, nawet jak nie bardzo mi coś wychodzi, albo szybko się zniechęcam, to przynajmniej już wiem, że to nie dla mnie 😉

      Usuń
  2. Piękne akwarelki! Szczególnie podobają mi się te kwiatowe, oczami wyobraźni już je widzę na Twoich karkach :) będą wyglądały magicznie!
    A jeśli czerpiesz z tego radość, to działaj! My bardzo chętnie pooglądamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa wsparcia :)
      Mnie kwiatuszki też najbardziej się podobają, może wkrótce coś wykombinuję z ich udziałem!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...