Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 16 sierpnia 2017

Ogromna przyjemność mnie spotkała :)


Tak, tak !
Od samego rana takie dobre wiadomości :)
Oprócz faktu, że w poniedziałek mamy środę,
i że cudownie wypoczęłam w górach,
to właśnie dostałam taką wspaniałą wiadomość od Wycinanki :)

Będę miała przyjemność być częścią ich nowego Design Team'u!
Wspaniale wspominam czas spędzony w wycinankowych szeregach,
tym większa to dla mnie radość ! :)

Dobrego, krótkiego tygodnia Kochani !

A specjalnie dla Was - kilka fotek z bajecznych Pienin :)

 





 
 




6 komentarzy:

  1. Gratulacje. :)) Ślicznie tam. Widać w Tobie radość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko ! :)
      Taki wypad może wywoływać jedynie uśmiech. Odpoczynek jest aktualnie niezwykle pożądany (zapewne nie tylko przeze mnie), a takich kilka dni w pięknych okolicach bardzo sprzyja dobremu nastrojowi :)

      Usuń
  2. Pieniny są obłędne i świetny wypoczynek gwarantowany. Z własnego doświadczenia polecam uroczą miejscowość- Sromowce Niżne (3 razy już "wakacjowałam" tam). Gdybyś chciała namiary na super miejsce,to pisz. Pozdrawiam i z przyjemnością zaglądam do Ciebie- do tej krainy optymizmu i łagodności. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lubisz do mnie zaglądać - świadomość, że są u mnie stali bywalcy sprawia, że bardziej chce mi się starać :)
      Dziękuję za ofertę wskazania super miejscówki! Pewnie nieprędko tam wrócimy, ale gdyby były takie plany... odezwę się do Ciebie ! :)
      Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...