Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 18 sierpnia 2017

Wspomnienie lata - akwarelowy obraz 3D

Wczoraj wieczorem na Facebooku zapowiedziałam nowość na blogu i oto jest !

Kompozycja akurat na dobiegające końca wakacje.
Wspomnienie lata w najczystszej postaci.
Są kłosy zboża, makówki i inne suszki.
Kolory zachodzącego nad łąką słońca i miodu.

Do stworzenia tego obrazu 3D użyłam bazy z szarego, grubo tkanego płótna,
a plastikową ramkę pokryłam śmietankową farbą kredową.

Akwarelki  znów zdały egzamin - tworząc tło dla całej dekoracji :)
Tekturowe motylki i bordery pochodzą naturalnie z Wycinanki,
a kuleczki 3D w towarzystwie stempelka od Studio Forty dopełniły całości.
 Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć
kompozycji na zakończenie lata i wyrażenia opinii na jej temat.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam ona do gustu,
bo bardzo polubiłam takie nieoczywiste "kartki"-upominki
i czuję, że może powstać ich więcej :)
To co ?
Robić, nie robić ? Hm....
 

 
 Pozdrawiam Was serdecznie !

7 komentarzy:

  1. Piękne. Osobiście uważam, że jest to wspaniały sposób na zatrzymanie cudownych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilko :) zawsze taki bardziej namacalny, a i pachnie letnio :)

      Usuń
  2. Śliczny obrazek, może być miłym wspomnieniem dla siebie albo uroczym prezentem dla kogoś bliskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo cieszy moje oczy, ale planuję nim kogoś obdarować :)

      Usuń
  3. Piękną kompozycję stworzyłaś :) Lekka i ciepła w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...