Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 20 września 2017

Materiałowe dynie dekoracyjne DIY

 Od jakiegoś czasu, z tylko sobie znanych powodów, zbierałam ogonki od dyni.
Te od cukinii też mogą się nadać...
Ale ja zbierałam te dyniowe.
Wysuszone czekały na TEN dzień :)
 Wycięte z jasnego materiału koła o różnych średnicach przeszyłam ręcznie na brzegach
ściegiem fastrygowym (dobrze użyć mocnej, podwójnej nitki),
włożyłam do środka wypełniacz z poduszeczki z IKEA
(zawsze rozpruwam w tym celu najtańszą poduszkę jaką dorwę w tym sklepie),
 ściągnęłam w sakiewki,  dokładnie zaszyłam od góry i... prawie gotowe :)

Jeszcze tylko klej na gorąco i moje ogonki !
 Tak prezentuje się moja jesienna komoda z ręcznie wykonanymi dyniami :)
Prawda, że przytulnie i ciekawie się zrobiło ?
Do tego obowiązkowo świece, suszone hortensje i klimat gotowy !
 

 



12 komentarzy:

  1. bardzo ładne dynie, pomysł z ogonkami super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dynie! Masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu :)
      To dla mnie ogromny komplement, dziękuję 😘

      Usuń
  3. Pomysł z ogonkami jest fantastyczny ;) Dynie są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a na pomysł z tymi ogonkami wpadłam już ze dwa lata temu, jednak realizacja nastąpiła dopiero teraz ;)

      Usuń
  4. Kurcze, ja jestem niesamowitym chomikiem, ale chyba nigdy bym nie wpadła na pomysł zbierania ogonków dyni ;) Chyba, bo dyni u mnie w domu się raczej nie jada, więc tak naprawdę nie miałam ku temu zbyt wielu okazji. Bo w sumie kto wie, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah no widzisz, a ja sobie tak wymyśliłam ;)
      A dynię uwielbiam - jako sos do makaronu (taki z cebulką, przyprawami i śmietanką) i w postaci zupy krem (na ostro! mniam !).

      Usuń
  5. Obłędne są, klimatyczne i idealnie dopasowane do wnętrza!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...