Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 17 października 2017

Migawki urodzinowe :)

 Bo choć urodziny miałam już blisko miesiąc temu,
to wciąż z radością wspominam ten dzień.
Był naprawdę wyjątkowy, dostałam (oprócz przepięknych kwiatów)
najlepszy dotychczas prezent :)
Jeden sms, a taka euforia !
Dzisiaj, po miesiącu załatwiania urzędowych formalności,
a przed kolejnymi tygodniami zmagań, mogę nareszcie wziąć głęboki oddech
i cieszyć się najpiękniejszą jesienią jaka mogła nam się przydarzyć.

Brzmi tajemniczo?
Już niedługo wszystko się wyjaśni, obiecuję :)
Powiem tylko, że wszystko zacznie się od początku,
będziemy się inspirować, radzić i zmieniać...
Blog znów troszkę odmieni swój charakter, ale to nie znaczy
że zabraknie tutaj moich prac - co to, to nie !


Podsumowując - kolejny świetny rok za mną.
Mam przy sobie naprawdę fantastyczne osoby, pomalutku wszystko idzie w dobrym kierunku,
nawiązałam kolejne, wspaniałe współprace i dzięki temu mogę po godzinach robić to, co kocham -
można powiedzieć, że ogromna szczęściara ze mnie :)
 Torcik urodzinowy wykonaliśmy sami.
Bazę stanowił  nasączony wiśnióweczką biszkopt
(jednak cukier zastąpiłam ksylitolem), a kremik to...
połączenie ubitej na sztywno śmietanki 30% i wiśniowej galaretki rozpuszczonej
w mniej niż połowie zasygnalizowanej na opakowaniu gorącej wody.
Po przestudzeniu połączyłam ją ze śmietaną, wyłożyłam na biszkopt
i ułożyłam wiśnie z wiśniówki, na górze tortu królowały z kolei truskawki,
jeżyny i moje ulubione zbożowe kuleczki :)
 A świnkę na szczęście, kupiłam sobie sama :)
Mam nadzieję, że będzie mi ono dalej sprzyjało....

Pięknego tygodnia !

1 komentarz:

  1. Cudne urodzinowe migawki :) Piękny torcik, własnoręcznie robione są najpyszniejsze :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...