Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 23 października 2017

Wesoła gąska - dekoracja w formie obrazka 3D

Na początek tygodnia przygotowałam dla Was delikatną,
jesienną dekorację z uroczą gąską - Balbinką :)
Dzisiaj pokażę - krok po kroku - jak wykonać ją samodzielnie.

Zaczęłam od naszykowania wszystkich potrzebnych materiałów.
Ramka wyłożona płóciennym lub jutowym materiałem, gąska ze sklejki i stemple.


Gąskę pomalowałam białym gesso (można też pomalować ją białą, akrylową/kredową farbką)
i pozostawiłam do wyschnięcia, w tym czasie wyszperałam jakiś
kawałek papieru wizytówkowego i pokryłam farbami akwarelowymi w jesiennych barwach.

Po jego wysuszeniu odbiłam na jego powierzchni wybrane wzory drobnych stempelków,
które w następnej kolejności wycięłam i podkleiłam mikro kosteczkami z taśmy dystansowej :)



Teraz przyszła kolej na delikatne kropeczki
(ja użyłam w tym celu akrylowych farbek w kolorze czarnym oraz złotym)
i ułożenie całej kompozycji w ramce.

Jeszcze akcent w postaci papierowych kółeczek z pasującym napisem i.... gotowe ! :)
Co powiecie na taką Balbinkę ?
Czy miałaby szansę znaleźć miejsce u Was w czterech kątach ?

Pozdrawiam serdecznie życząc wspaniałego tygodnia
Magda



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda taka gąska, chętnie zawiesiłabym ją w kuchni. Wprowadza taki sielski klimat. Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów abyśmy mogli oglądać twoje cudne prace. Agnieszka


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko w 100 procentach się z Tobą zgodzę - gąska fantastyczna do kuchni :)
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  2. Gąska świetna do kuchni, sama miałam kiedyś kota w podobnej stylistyce, obrazki tego typu są cudowne i wprowadzają do pomieszczenia taką iście domową atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba. Oryginalna jesienna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  4. taki niby zwykły drobiazg a jak ślicznie go ozdobiłaś...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...