Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 17 listopada 2017

Jak udekorować świecę w szkle - kursik krok po kroku :)


Jesień to czas, kiedy świece zapalam w domu baaardzo często.
Dają przyjemne, ciepłe światło, wrażenie przytulności w chłodny dzień 
i miły zapach, którym da się wyczarować wspaniały nastrój.

W związku z tym postanowiłam przygotować dla Was szybki i prosty tutorial na ozdobienie takiej
zamkniętej w szkle świeczki.
Poniżej znajdziecie wszystko co może nam się przydać do jej udekorowania:
koronki, wstążki, naklejki, stemple, klej na gorąco, dziurkacz,
papierową torebkę (akurat nie miałam pod ręką papieru craftowego), tusz, no i oczywiście świecę :)



Wycięte z papieru kółeczka  stemplujemy w wybrany deseń,
a do naszej świecy przyklejamy tasiemkę i koronkę.


Następnie szykujemy kilka elementów do jej ozdobienia,
ja dodałam jeszcze złote kuleczki i buteleczkę z brokatem
i wszystko po kolei naklejamy klejem na gorąco :)



Gotowa świeca pięknie ozdobi Wasze komody, stoliki czy półeczki.
Będzie również fantastycznym pomysłem na niezobowiązujący upominek -
wystarczy opakować ją w celofan, dodać saszetkę z czekoladą na gorąco
i przepis na przytulne popołudnie pod kocykiem wręczyć komuś, kto na nie baaaardzo zasługuje :)



Wiecie już kogo taka magiczna świeca by najbardziej ucieszyła ?

Pozdrawiam serdecznie życząc miłego weekendu
Magda


3 komentarze:

  1. świetny kurs-podoba mi się minimalizm i dopasowanie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracja świecy może wile wnieść w wystrój i klimat kącika w którym będzie stała. Kurs jak najbardziej przydatny i trafiony.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...