Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 12 grudnia 2017

Ażurowe zawieszki na choinkę :)

Jeśli są wśród Was osoby, które tak jak ja lubią łączyć kupowane bombki z dekoracjami 
wykonanymi własnoręcznie, to zapraszam serdecznie do zapoznania się z dzisiejszym wpisem :)
 Odkąd pamiętam na choinkach w naszym domu pojawiały się zabawki wykonane ręcznie.
Kiedyś robiła je babcia i prababcia, a później mama.
Misterne kogutki, promieniste gwiazdy,
których ramiona były wykonane z bardzo ściśle zwiniętych  na patyczku papierków
i do tego kolorowe lampki "świeczki".
Na choinkach często pojawiały się również słodycze - lizaki i cukierki w kolorowych papierkach.
Nie mogłam całkiem o tym zapomnieć,
więc i na mojej choince widać troszkę ręcznie wykonanych ozdób.
 W ubiegłym roku powstały styropianowe, nutkowe serduszka.
Wcześniej zawieszki 3D z papieru nutowego w dwóch kształtach.
Szydełkowe śnieżynki, to prezent otrzymany kilka lat temu w ramach wymianki świątecznej :)
Mile widziane są też pierniczki umieszczone między gałązkami
- bo nie tylko uroczo wyglądają, ale również pachną świątecznie.

W tym roku czasu było niewiele, jednak starczyło go na wykonanie kilku nowych zawieszek.
Są one tak piękne, że w zasadzie nawet bez farby prezentowały się cudownie.
Wykorzystałam śnieżynki oraz bombki ze sklejki.
Cieniutki drucik, farbki akrylowe i kilka dodatków zamocowanych klejem na gorąco.
Opcjonalnie - perełki w płynie i... gotowe !

Są tak bajkowe, że z radością znajdę dla nich miejsce na tegorocznym drzewku bożonarodzeniowym :)
Wszystkim , którzy są jeszcze w lesie (podobnie jak ja) z przygotowaniami do Świąt,
życzę dużo spokoju i radości z tego czasu.
Bo właśnie taki ten czas być powinien.
Szcześliwy i spokojny, a nie zwariowany i nerwowy.
A z takimi ozdobami jeszcze zdążycie
- z powodzeniem da się je "machnąć" przy wieczornej herbatce.
Sama przyjemność ! :)



8 komentarzy:

  1. Śliczne te śnieżynki!!!!
    U mnie też nie może ich zabraknąć .Tyle,że u mnie jedynie w wersji szydełkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki - to moje ulubione ozdoby, są takie uniwersalne i pasują do wszystkiego, więc nie sposób ich nie kochać :)

      Usuń
  2. Cudne ozdoby :)
    a wspomniane serduszko nutkowe teraz pojawia się i na mojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo no tak, serduszko będzie i u Ciebie, wspaniale ! :)

      Usuń
  3. Śliczne śnieżynki. Masz piękna choinkę, uwielbiam własnoręcznie wykonane ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tegorocznego drzewka jeszcze nie mamy, ale liczę na to, że w weekend się to zmieni :)
      Ozdoby jak zwykle - mieszane, ale mam nadzieję, że będzie pięknie !

      Usuń
  4. Własnoręcznie wykonane ozdoby sprawiają, że choinka jest jedyna w swoim rodzaju, pełna blasku i uroku. Taka jest właśnie Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Lubię bardzo rzeczy nietuzinkowe, nie przemawiają do mnie też różne mody. Tak lubię i takiej kompozycji jestem wierna od lat :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...