Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 15 grudnia 2017

Bileciki do prezentów świątecznych

 Jeszcze troszkę pomęczę Was swoimi papierowymi wytworkami świątecznymi.
Ozdobne opakowanko już było, a dzisiaj - proste bileciki prezentowe.
Kolorowe, radosne, połyskujące, z miejscem na wybrane imię :)

Taki bilecik przy - nawet najprościej opakowanym - prezencie sprawi, 
że całość nabierze blasku i uroku.
 Wystarczy wyciąć tagi przy użyciu dziurkacza i delikatnie je udekorować, 
by uzyskać całkiem uroczy efekt.
Bardzo je polubiłam i przeczuwam, że podobne znajdą się również pod naszą choinką :)
 
 Baaaardzo jestem ciekawa, czy  robicie też ozdobne karteczki na imiona
oraz czy moje wykonanie przypadło Wam do gustu :)

Pozdrawiam przedweekendowo i życzę radosnego czasu!
Magda



Wykorzystane materiały:
Sznureczek (Kaufland)
Papier ozdobny z Magicznej Kartki
Cekiny i dziurkacz tagowy - dpCraft
Dodatki die-cut - Studio Forty


11 komentarzy:

  1. Witaj. Twoje wykonanie bardzo mi się podoba, jesteś niedoścignionym wzorem. Wszystkie twoje prace są wykonane z wielką precyzją i każdy szczegół jest dopracowany. Jak dla mnie możesz dalej nas zamęczać swoimi papierowymi wytworami i nie tylko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosłam ze dwa centymetry Agnieszko :) Dziękuję za tak miiiiiiłe słowa !
      Przed Wigilią jeszcze coś zimowego na 100% się pojawi :)
      Buziaki przesyłam !

      Usuń
    2. Super, już nie mogę się doczekać😊 Zapraszam w wolnej chwili do mnie, dopiero od trzech dni poruszam się w blogowej przestrzeni😜

      Usuń
  2. Cudowne bileciki:) Twoje prace są prześliczne, wykonane z ogromną precyzją. Każda Twoja praca mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ klimatyczne są te bileciki. Przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski i podziękowania przesyłam Dorotko ! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne bileciki. Może ja w tym roku zdążę coś takiego zrobić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rób koniecznie, uśmiech obdarowanych gwarantowany :)

      Usuń
  5. Śliczne bileciki :) ja w tym roku też postanowiłam zrobić coś takiego sama - zaprojektowałam i zleciłam druk kartoników swojej drukarni i mam piękne cudne spersonalizowane bileciki :D Mała rzecz, a cieszy!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...