Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 18 grudnia 2017

Męski exploding box na emeryturę :)

  Może niekoniecznie typowo świąteczna tematyka, ale zdecydowanie zimowa -
bo czy kabrioletem można wozić się tylko latem ? ;)

Musicie wiedzieć, że męskie kartki i box'y to dla mnie zawsze wyzwanie.
Z kobietami nie mam tylu dylematów... 
Na szczęście - tym razem - z pomocą przyszła Wycinanka 

Autko jest na tyle bajeranckie, że nie potrzebuje wielu dodatków.
To ono stanowi najważniejszy punkt kompozycji
stworzonej na potrzeby pożegnalnej imprezy dla kolegi emeryta :)

Kieszonki na karteczki z podpisami współpracowników i na "parę groszy" na podróże,
do tego życzenia i kartka z kalendarza.
 Fajny papier z mapami, kilka stylowych dodatków i... gotowe :)

 Z tajemnego źródła wiem, że obdarowanemu baaaardzo się podobał upominek.
A Was ucieszyła by taka pamiątka od znajomych i kolegów?

Miłego tygodnia Wam życzę
Magda



4 komentarze:

  1. Rewelacja, bardzo pomysłowy pożegnalny upominek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemski pomysł. Jeśli ktoś obdarowałby mnie takim prezentem ucieszyłbym się z pewnością i pięknie podziękował. Autko przecudne i bardzo pomysłowe, takich już się nie spotyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...