Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 8 grudnia 2017

Ozdobne pakowanie światecznych upominków :)

Z tego co wiem, pakowanie prezentów nie należy 
do ulubionych czynności przedświątecznych,
ja jednak lubię to robić :)
Piękne paczuszki pod choinką - nawet te najmniejsze - 
cieszą oczy jeszcze zanim się je rozpakuje.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać swój pomysł na niewielkie pudełeczko prezentowe.
Kilka dodatków sprawia, że robi się bardzo świątecznie i kolorowo :)
Co Wy na to ?
Poświęcacie więcej czasu na pakowanie prezentów dla bliskich, czy preferujecie minimalizm ?
Ważne tylko to co w środku, czy to co na zewnątrz również ?
 Wykorzystane materiały to:

Pozdrawiam życząc wspaniałego weekendu :)

8 komentarzy:

  1. Piękne, idealne na małe upominki. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszka, to male dzieło sztuki. Pakowanie prezentow, to moje zadanie na noc przed Wigilia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko dziękuję, a za Ciebie trzymam kciuki i życzę by papier prezentowy sam się ładnie układał na upominkach :)

      Usuń
  3. Są śliczniutkie, uwielbiam takie maleństwa:) Piękne:) Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję Gosiu, że do mnie zajrzałaś :)
      Pozdrawiam ciepło
      Magda

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...