Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 3 kwietnia 2012

Piękne, niepowtarzalne i... moje !

Miłam zacząć od czegoś innego, ale... nie mogę !

Wczoraj, po powrocie do domu, byłam całkowicie wykończona - koniec miesiąca w pracy, potem biegiem do mieszkania doglądać remontu i spotkanie z firmą od mebli na wymiar...

Wchodzę do pokoju, a tu na łóżku przesyłka....


...rozerwałam natychmiast kopertę (zawsze tak mam ;) a Wy ?)

A w środku lawendowa zawieszka od Dorotki z Magicznego Domu !!!!!!!!

{Oj magiczne masz rączki Dorotko !}


Ale to nie koniec !!!!

Bo to nie jedna zawieszka, a dwie !!!!!

Obie piękne, cudowne, zapierajace dech, takie... moje ! takie z czystego serduszka... nie potrafię opisać co czułam gdy je wąchałam, obracałam w rękach, tego zachwytu, szklistych oczu i uśmiechu od ucha do ucha, którym podzieliłam się z każdym członkiem rodziny - nie pominęłam nawet swojego psiaka - który dosyć dziwnie na mnie patrzył hahahaha


Patrzcie jakie piękne i zazdrośćcie !
Albo nie - lepiej zajrzyjcie na bloga Dorotki lub do galerii Magicznych Drobiazgów - gwarantuję, że zachwycicie się nie raz ! :)


Uwielbiam dzielić się cudownymi przedmiotami, dlatego... Poniższa zawieszka będzie upominkiem świątecznym dla mojej Mamy :)
Dzięki temu - nie tylko w mojej szafie będzie pachniało bosko lawendą :)


Dortoko - dziękuję za cudowną wymiankę, mam wyrzuty sumienia...
Jajo za takie piękności... och... muszę się zrehabilitować :) Koniecznie !


I jeszcze kilka detali moich pięknotek !



A tu już moja radosna twórczość.
Bo kto powiedział, że kartka ślubna musi być biała ? :)


Moja bardziej w wersji vintage :)




Ależ mam dobry humor !

Dziękuję ! dziękuję !

10 komentarzy:

  1. karteczka jest idealna....a zawieszki nieziemskie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszki piękne, a Twoja karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zawieszki dostałaś Madziu a karteczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karta śliczna!
    a kto powiedział ,że musi być biała ! hmmm ? wszystko co ręcznie robione jest niepowtarzalne i z serca i masz pewność , że drugiej takiej nie ma, a pamiątka i sentyment zostaje :)
    zawieszki lawendowe udo! aż mi tu zapachniało lawendą ;)

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te zawieszki, naprawdę godne pozazdroszczenia:) Nic dziwnego, że tak Cię cieszą. Karteczka śliczna! Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wymianki - super zawieszki. Karteczka ma bardzo dużo uroku.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu slicznie tu u Ciebie. A dla
    Dorotki ogramne brawa za cud prezencik.
    Kartka tak stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no wszystko superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty! A karteczka wyszła świetnie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu pisałam komentarzyk wczoraj z podziękowaniami ale niestety nie ma go :(
    Raz jeszcze dziękuje za tak piękne jajo, mam pomysl już na aranżację :)

    Cieszę sie też , że zawieszki spełniły Twoje oczekiwania.

    pozdrawiam przedświątecznie

    Dorota

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...