Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 17 września 2012

Dziękuję :)

Źródło: Society6
 
Dziękuję w pierwszej kolejności wszystkim Wam za to, że ze mną jesteście, że dzielicie się swoimi przemyśleniami, uwagami, że dajecie znać, że coś Wam się podoba, za każde miłe słowo i gest pozostawione na blogu - to dla mnie bardzo motywujące, zmusza wręcz do dalszych poczynań i "pokazywań".
 
Ostatnio poczułam wiatr w żaglach - a nie mówiłam, że jesień i jej oznaki działają na mnie pobudzająco ? ;)
 
Wszystko zaczyna się fajnie układać, oby tak dalej :)
 
Już za 2 tygodnie wraca Niebieskooki. Wraca z obczyzny na dobre !
Po drodze jeszcze impreza urodzinowa, która odbędzie się w naszym pierwszym, miłym gniazdku..
 
Wiele (żeby nie powiedzieć większość) prezentów już dostałam. Wszystkie są absolutnie fantastyczne ! Będę je pokazywała sukcesywnie, tak jak zapowiedziałam.
W ostatnim czasie dostałam też (z wyprzedzeniem czasowym) prezent od babci - oczywiście w postaci papierowej ;)
 
Kupiłam za to kilka wymarzonych, wyśnionych, pastelowych naczynek w TK Maxx, półeczkę do kuchni - żeby troszkę uporządkować przestrzeń na blacie pod meblami i starą, poniemiecką półkę kuchenną do renowacji :)
 
Gdzieś w głowie wciąż kołacze mi myśl o tym ile to wszystko kosztuje, że są ważniejsze wydatki itd. itd. Szkoda, że zawsze po wszystkim dopadają mnie ogromne wyrzuty sumienia, które zabijają całą tą dzieciecą radość posiadania wymarzonej rzeczy.
Ale to przecież prezenty urodzinowe ! A urodziny są raz do roku ! (co tam, że u mnie trwają cały wrzesień ;))
 
O tych wszystkich radościach małych i dużych napiszę już wkrótce - najpierw zdjęcia tego co już mam i co cieszy mnie ogromnie (nie uwierzycie, że stara baba, do tego wielka, skakała jak dmała dziewczynka w drodze do kasy hahahaha), a za jakiś czas zdjęcia i piskliwe (z radości) opisy tego co do mnie dopiero dotrze drogą pocztową (może akurat w ostatni dzień lata ?) :)
 
Fajny ten rok 2012 ! Nie ma co :)
I jaka cudowna pogoda za oknami ! Słońce, miła temperaturka, lekki wiaterek mmmm :)
 
***
 
Kolejne podziękowanie dla Mags za wyróżnienie mojego bloga :)
Zgodnie z zasadami zostawiam 7 zdań o mnie - mniej lub bardziej serio haha (może ktoś będzie miał ochotę poczytać?), plus 7 moich nominacji :) (może ktoś zechce je przyjąć ? - będzie mi niezwykle miło)
 
O mnie:
1. Lubię - gorącą, pachnącą kawę z mlekiem o poranku
2. Nie lubię - nudy i "nicnierobienia"
3. Kocham - spacery po plaży w promieniach zachodzącego Słońca
4. Tęsknię - za dziecięcą beztroską i emocjami, których teraz już nie wypada mi okazywać z taką intensywnością (chociaż czasem się nie hamuję ;))
5. Boję się - pobierania krwi (panicznie!) i pająków (psychodelicznie! ;))
6. Jestem - bardzo niecierpliwa i każdy efekt chcę mieć natychmiast !
7. Marzę o - domku z werandą i widokiem na morze - najlepiej Śródziemne (a co !)
 
 
Wyróżnienie kreatywne otrzymują ode mnie wyjątkowe blogi, które tworzą wyjątkowe kobiety:
 
 
 
Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie :)
 

8 komentarzy:

  1. Ja też marzę o takim małym domku.

    pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia , a urodziny sa po to aby zaszalec i nie miec wyrzutów sumienia ;p , a co do okazywania spontanicznej radosci jestem za , mimo ,że mam swoje lata też się czesto ciesze jak dziecko ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez marzeń nie ma po co żyć.
    Ja jestem wielką marzycielką, uwielbiam marzyć a jeszcze bardziej uwielbiam gdy się one spełniają.
    Gratuluję Ci bardzo bardzo wyróżnienia, uważam że w pełni na nie zasłużyłaś.
    Ciesz się kobietko urodzinami, prezentami i sprawiaj sobie małe i duże przyjemności, bo trochę zdrowego egoizmu też jest wskazane.
    Pozdrawiam Cię gorąco.
    molucha

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę,że jesteś szczęśliwa :) gratuluję wyróżnienia, zasłużone. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba się czasem trochę porozpieszczać, a jak są urodziny i jeszcze nowe mieszkanie, to trzeba jeszcze bardziej :)

    Dzięki Madziu za wyróżnienie!!! Bardzo mi miło :)

    Domek z werandą - tak, koniecznie z werandą - marzy się i mi. Chociaż ja bym chciała z widokiem na ogród. Może będziemy miały kiedyś te domki blisko siebie i będziemy się mogły odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też w imieniu hamaka, bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Miło nam.. tym bardziej, że od kilku dni borykamy się z kłopotami, ale... wiara w nas nie słabnie. Buziam mocno:***

    Nowy look bloga... zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci dobrze, że Twój Niebieskooki wraca, mój niestety tylko na tydzień w odwiedziny ....
    Warto sprawiać sobie przyjemności szczególnie w takim dniu :)
    Domek nad ciepłym morzem ... mmmm
    Gratuluje wyróżnienia :)
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego życzę :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...