Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 14 września 2011

Malinowy świat

Ponieważ lato dobiega końca, z dnia na dzień ubywa też owoców sezonowych.
W ostatni weekend postanowiliśmy z Niebieskookim  - być może ostatni raz w tym roku - posmakować świeżych malin.


Deserek prosty i szybki jak wszystko co robię w kuchni :)

Potrzebujemy jedynie świeżych owoców, ulubionego jogurtu i musli lub płatków jogurtowych :)

Później wszystko układam warstwami w pucharku / szklaneczce :)
i ozdabiam owcami :)


Mniam !


Muszę się pochwalić także tym, że dostałam już kilka przed-urodzinowych prezentów :)
M.in. wypalarkę do drewna, którą natychmiast musiałam wypróbować !

I tak powstała deseczka (pierwotnie miała być zdekupażowana, ale leżała i leżała - chyba rok ....), a ja mam nowe hobby :)



Co myślicie o mojej pierwszej wypalonej deseczce ? :)


Byłam też zobaczyć dziś mieszkanko jedno - bo musicie wiedzieć, że szukam dla nas małego, miłego gniazdka...
Ale to wciąż nie to. Serce nie zabiło mocniej - zatem muszę jeszcze poszukać.

Miłego wieczoru !

5 komentarzy:

  1. ja też zaczełam zabawe z wypalarka :)
    mojego efektu koncowego jeszcze nie ma ale twoja deseczka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mój brzunio bu się zapełnił tym deserkiem. Czekam na jeszcze inne wypalanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecie jabłka w brązach jest MEGA! :)
    wyglada jakby było drewniane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny prezent dostałaś :) Wypalanka wygląda super! Ciekawa jestem następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie tu u Ciebie,dopiero niedawno odkryłam Twojego bloga i takie rewelacje, którymi się dzielisz i ... mam pytanie do poprzednich wpisów o transfer i ten kwasek: czy takie przenoszenie wydruków trzeba jakoś zabezpieczyć przed praniem, czy to nie schodzi? Będę wdzięczna za odpowiedz.
    Odtąd stała obserwatorka, pozdrawiam serdecznie i gratuluję wypalarki
    Beata
    wasiakbeatawp.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...