Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 31 stycznia 2012

Candy, candy, candy !


Ogłaszam słodkie rozdawinictwo w Krainie Szczęśliwości !

Bo i jest ku temu niepowtarzalna okazja ! :) A jaka ?
No taaaaaka okrąglutka !


Pięknie dziękuję za to, że do mnie zaglądacie, że zostawiacie czasem kilka najmilszych słów, że mobilizujecie mnie do pracy i wspieracie w gorszych momentach - dzisiaj chciałabym Wam to wszystko wynagrodzić :)

A przynajmniej jednej osóbce :)


Dlatego proponuję zabawę i cukierki :)

Przygotowałam specjalnie z myślą o Was komplet dwóch zawieszek.
Myślę, że wpasują się idealnie do sypialenki... ale nie tylko :)

Sentencje znane i lubiane - aby nasza druga połówka nie zapomniała nas pocałować na dobranoc, ale i na dzień dobry ! :)


Można je zawiesić lub oprzeć w dowolnym miejscu.

Mam nadzieję, że Wam się spodobają.




Warunki wzięcia udziału w moim candy:

1. Oczywiście pozostawienie (jednego) komentarza pod tym postem :)

2. Umieszczenie na pasku bocznym swojego bloga podlinkowanego zdjęcia (pierwszego z tego posta) z informacją o moim candy i datą zakończenia zabawy (08.03.2012 r.).
Będzie mi też miło, gdy zaczniesz obserwować i śledzić moje poczynania :)

Nie martw się jeśli nie posiadasz bloga - wówczas wystarczy, że zostawisz pod tym postem ślad po sobie :)

3. Po wylosowaniu czekam 3 dni na kontakt i losuję kolejny raz :) Zapisy trwają do dnia 08.03.2012 do północy. Losowanie i wyłonienie zwycięzcy nastąpi 11. marca :)



Zapraszam do zabawy !!!
PS powodzenia  !

205 komentarzy:

  1. To ja oczywiście jestem gotowa zostać "staczem kolejkowym" aż do 8 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja bardzo chętnie bym takie piekne tabliczki sobie w sypialni powiesiła!
    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klimaty! Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mi się podobają? bardzo:) jak również u ciebie mi się podoba więc nie dziwi mnie ta liczba odwiedzin:)
    zapisuję się i pozdrawiam, Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku dni mam sypialnie wiec idealnie trafilam na candy:) zawieszki pieknie wygladalyby u mnie i mam nadzieje ze szczescie mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne te tabliczki ... jak marzenie ... staję i ja w kolejeczce i cierpliwie czekam na wynik a przy okazji życzę 100-razy większej oglądalności !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :) na pewno pasują do mojej wymarzonej sypialni, która pomału powstaje :) Życzę kolejnych 100 000 000 odsłon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z wielką przyjemnością stanę w kolejce - tabliczki piękne i pożyteczne ;)
    gratuluję takiej oglądalności :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się dopisuję bo bardzo lubię sentencje :) A tym bardziej takie śliczne na deseczkach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojoj:) i ja staje w kolejce:) piękna liczba:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tabliczki, więc grzecznie staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne! I ja chętnie się dopiszę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności do wygrania!!! Bardzo chętnie staję w kolejce, A obserwuję Cię juz od dawna:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Są piękne. I czasami bardzo przydatne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne!!! Idealne do mojej wymarzonej sypialni!!! Musi mi się udać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć, cześć, jestem:)
    dzięki za zaproszenie, chetnie zgarne obie zawieszki, sa świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna liczba!Gratuluję!
    I ja ustawiam się w kolejce po te sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje za zaproszenie :)Dzien kobiet to fajna data :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudności tutaj zobaczyłam... Pozdrawiam i ustawiam się cierpliwie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zawieszki - napewno znajde dla nich odpowiednie miejsce w mojej nowej sypialni
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Madziu mam co prawda już taki napis na ścianie w sypialni, ale tabliczki do kompletu sa mile widziane, wiec proszę mnie wylosować :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja się zapiszę, choć dopiero odkryłam Two cudny blog! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne tabliczki :)
    Zapisuję się :) http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności!!!
    Dlatego grzecznie się ustawiam w kolejce po takie cudowne słodkości.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak wspaniałej liczby.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi Cię poznać i z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Tabliczki są wyjątkowo urocze. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne,ale by mi pasowały,ustawiam się;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też ustawiam się w kolejce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Może uda mi się wygrać....chociaż nigdy się jeszcze nie zdarzyło :(
    Zapisuję się i będę cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna rzecz. Bardzo chętnie się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. staje w kolejce, piekne
    annarozmyslowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Superowe :)
    zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne!Chętni wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A więc gratulacje od serca:) Oczywiście na candy się piszę:)

    Pozdrawiam-Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekna Ta Twoja twórczość:) moja sypilania nadal w fazie remontu, ale taki dodatek napewno zdopinguje mojego męża do pracy nad jej wykończeniem. Pozdrawiam Asia - nel@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne tabliczki nic tylko stanąć i czekać na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie stanę w kolejce po szczęście:) Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Soje bo jakos mój Pan Kot czasami zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również do kolejki się ustawię i będę cierpliwie czekać na losowanko :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne i jeszcze raz piękne :)
    Cudnie byłoby być wylosowana ;)

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obowiązkiem moim jest stanąć w kolejce po te słodkości !!! Piękne!!
    Pozdrawiam cieplutko...
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja się zapisuję na te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tabliczki są rewelacyjne. Tekst i czcionka bardzo mi się podobają. Śliczne wykonanie.
    Zapisuje się wiec do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Pasowałoby mi idealnie do sypialni..zapisuje się.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam slicznosci rozdajesz wiec i ja stane w kolejce
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawieszki są prześliczne <3. A więc czekam na wyniki. Gosia (gosiap122@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawieszki niezwykle romantyczne i urokliwe, z wielka przyjemnością przyłączam się do zabawy.

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zawieszki staję w kolejce i dodaję blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością się zapisuję:)

    pozdrawiam serdecznie

    Ola

    damar84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Są takie śliczne, że spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Tęsknię do takich klimatów, z przyjemnością tutaj zaglądam z Krainy wyobraźni do Krainy Szczęśliwości;)Tabliczki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  53. u Ciebie jak zawsze pięknie i magicznie, chętnie wezmę udział w zabawie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczności !!! Zapisuje się i ja i z niecierpliwością czekam na losowanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tabliczki cudowne i na pewno mogą świetnie podnieść temperaturę w związku. :)Również nie mogę się oprzeć i chętnie się zapisuję. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  56. Takie candy :* cudne.Zapisuje sie koniecznie.Tabliczki sliczne :)))))))Pozdrawiam Sylwia Paskudka

    OdpowiedzUsuń
  57. zawieszki cudne więc nie ma na co czekać tylko sie zapisywać w kolejkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne tabliczki.Delikatne i romantyczne ;)Gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się po śliczne tabliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się grzeczniutko w kolejkę,cierpliwość bedzie nagrodzona.
    Prace piękniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Super prezent,chętnie się skuszę:)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie się ustawię w kolejce!!! Prowadzisz pięknego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielką przyjemnością zapisuję się po śliczne tabliczki i pozdrawiam agi78@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Staję w szranki po przepiękne tabliczki i ja :) Takie przypominacze mile widziane. Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Takie śliczności u Ciebie...spróbuję i ja :) Przepiękne i tabliczki i zdjęcia :) Miło tu u Ciebie :) Będę zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. przepiękne te zawieszki, więc z miłą chęcią ustawię się po nie w kolejce i grzecznie poczekam na wyniki losowania:) a nóż się uda! i gratuluję 10 tysięcy:)))

    OdpowiedzUsuń
  67. Ptasiu kochana, staję w kolejce. Całuję mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  68. To unknown to jestem ja- Zielonka:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj Magdo!Od jakiegoś czasu zaglądam Do Ciebie i jestem zachwycona Twoimi pracami są takie jasne i czyste i delikatne.Zawieszki oczywiście bardzo mi się podobają i cichutko myślę że może ,,,, Dziękuję jeszcze raz za link Serdecznie pozdrawiam z Gdyni Luiza

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się i ja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. piekne te zawieszki ustawiam sie w kolejce a noz wygram te cudenka pozdrawiam marta
    pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. witaj,
    ustawiam się do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawiam się w kolejce po bardzo fajne zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ojej jak tu ładnie!!!A tabliczki są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczne, chętnie bym przygarnęła:-)

    OdpowiedzUsuń
  76. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  77. truskawki27028 lutego 2012 10:22

    Takie cudowności, że aż żal się nie zapisać. Może mi się poszczęści ;) Podziwiam ... podziwiam ... podziwiam ...

    OdpowiedzUsuń
  78. O tak, tak! Takie cukieraski lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo chetnie sie zapisze-milutkie candy

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja staję w kolejce, chętnie przywiesiłabym zawieszki nad własnym łóżkiem:) może mi się poszczęści. pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    http://fioolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj jak dluga kolejka....Ale nie dziwie sie. Zawieszki sa przesliczne. I ja tez je chce!!!!!
    Pozdrowienia zza wody.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ale tu u Ciebie pięknie :) Kolejka długa ale się ustawię...
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam. Wspaniałe te tabliczkowe zawieszki. Doskonale by u mnie pasowały, może mi się poszczęści...:-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapomniałam dodać mój kontakt. Pozdrawiam-Jolka (jolanta.janas@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :) Gratulacje i życzę potrojenia tej liczby odwiedzin :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo, ale to bardzo chętnie przygarnęłabym te zawieszki.. ;)
    pozdrawiam ! :))

    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Oczywiscie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  88. O, to coś zdecydowanie dla mnie, śliczne sentencje, piękne wykonanie, w sam raz do naszej nowej sypialni :)) Zapraszam też na candy do mnie, pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zauroczona staję i ja w ogonku po te sliczności mając nadzieję.... :*

    OdpowiedzUsuń
  90. wspaniały blog-jak mogłam wcześniej na niego nie trafić ;)...candy superowe, zapisuję się ochoczo :)
    pozdrawiam cieplutko-Agnes

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja się zapisuję na candy, ciesze się że wpadłam na Twoja stronę-bo zostaję juz na stałe. Wspanialy blog i twoje prace.
    zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :) Ślicznie tu i takie cuda rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne tabliczki, więc i ja chętnie się ustawię w kolejce :)
    Zapraszam na moje candy w Magazynie Inspiracji. Aga

    OdpowiedzUsuń
  94. Twoje prace są cudne, też bym tak chciała...
    Pozdrawiam i obiecuję wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  95. śliczności. bardzo spodobał mi się ten tekst i zamierzam go zawiesić go w jakiejkolwiek postaci w przedpokoju i sypialni. dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  96. ..no i równa stówka:)
    Pozdrawiam serdecznie i podziwiam cudowności, które tworzysz- ja też tak chcę...
    magdakusiakiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Madziu nie mogę opuścić tego candy:) piękności chciałabym Twoje otrzymać:)Są cudne!!
    Pozdrawiam.
    Dzianga- dzianga1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. I jak tu Madziu nie skusić się na takie piękne cukierasy? Cudowne tabliczki zrobiłaś. Staję grzecznie w tej długiej kolejce z nadzieją, że szczęście dopisze:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  99. Какая прелесть! Очень хочу выиграть! http://businka-elen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. TRUDNO PRZEJŚĆ OBOK NICH OBOJĘTNIE:)))PIĘKNE:))POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja z chęcią zgłaszam swój udział w Candy! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne - dopisuję się i ja ...
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. o rany, marzy mi się coś takiego! dopisuję się więc a banerek umieściłam na kilogramweny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Takim cudownością nie potrafimy się oprzeć, więc ustawiamy się w kolejce:)
    Pozdrawiamy,
    Kasia & Ania

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się do candy ponieważ zawieszki są śliczne! :)
    Zapraszam do mnie http://miabstraccion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Nie będę oryginalna jak napiszę, że zawieszki są śliczne:)
    Z miłą chęcią dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam Jagoda.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Jakie śliczności! Z radością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  108. To się zgłaszam i sama zapraszam!!! :)) CANDY:
    http://mysweetie-shop.blogspot.com/2012/02/candy-na-otwarcie.html

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. Śliczne tabliczki! Oczywiście staje w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudenka:))dopisuje sie do kolejki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  111. Staję grzecznie w kolejce po zawieszki pełna optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  112. też chcę przypominajki o causach!! :) :) pozdrawiam
    Gosia ze sloemlukrowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Kolejka długa, ale grzechem byłoby w niej nie stanąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  114. witam, otóż ja też staję w tej ogromnej kolejce po candy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Może do mnie trafią tym razem?

    OdpowiedzUsuń
  116. z przyjemnością staję w kolejce po takie rarytasy:) cudna nagroda! i jaka przydatna! :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Ależ piękności, takie subtelne....może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Od jakiegoś czasu wglądam w takie blogi jak twój:)Piękne zawieszki i fajny blog.Dopisuję się do listy.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Weszłam przypadkiem i bardzo chętnie poobserwuję. :) Piękny blog i Twoje dzieła. Z przyjemnością dołączam się do zabawy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Twój blog jest cudowny! Cały czas czerpie z niego inspiracje :)
    Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam :*

    (ales.ost@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  121. Weszłam skuszona pięknym Candy, gratuluję licznej listy odwiedzających. Grzecznie ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  122. To fajna zabawa i granty ciekawe, więc staję i ja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. To fajna zabawa i wygrana fajna, więc zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ustawiam się w kolejce:). Jak dobrze pójdzie na wiosnę będziemy mieć w miarę gotową sypialnie... na pewno będzie brakować ozdób, więc z chęcią przygarnęłabym takie zawieszki:).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Długaśna kolejeczka, ale zapisuję się dzielnie :) Zostaję z resztą na dłużej... Piękne prace!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  126. Przyłączam się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena
    quitemaxwork@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratuluję licznych odwiedzin! Cieszę się, że dzięki candy trafiłam do Ciebie - rozgoszczę się jesli pozwolisz, bo bardzo mi się tu podoba:) Tabliczki są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  128. Dołączam się do kolejkowiczów :) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. długa kolejka, ale cudeńka przygotowałaś więc nic dziwnego, ustawiam się może mi się poszczęści, magda

    OdpowiedzUsuń
  130. Zawieszki są przecudne. Czekam w kolejce na szczęście. Pozdrawiam:)
    agnieszka.cb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. jeju jakie piękne, cudne , no śliczne. Musze się zapisac na nie. jejuuu.

    OdpowiedzUsuń
  132. Witaj, podobają mi się bardzo rzeczy, które robisz. Cieszę się, że trafiłam tu do Ciebie. Na cukiereczki chętnie się zapisuję, śliczne:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Jejku!!! Ile chętnych! Ale wogóle się nie dziwię skoro takie rewelacyjne cukierasy do przygarnięcia:)
    Staję i ja w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  134. Mimo, że ja nie posiadam bloga związanego z rękodzięłem, to i tak się zapiszę. A nóż-widelec się uda :D

    figamaga

    OdpowiedzUsuń
  135. Z moim szczęściem najprawdopodobniej mogę pomarzyć o wygranej, ale nawet same marzenia o tych cudnych nagrodach cieszą ogromnie, więc czym prędzej ustawiam się w kolejce. Zapraszam do mojego ledwo raczkującego bloga magicznehandmade10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Urzekające! takie słowo przyszłomi na mysl,kiedy zobaczyłam te tabliczki, są cudowne, delikatne i zachwycające, nie łudze się ,ze wygram.. ale staje w kolejce ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  137. Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni. Ustawiam się nieśmiało w kolejce po te cudne zawieszki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  138. matkainastolatka.blog.onet.pl
    ja również ustawiam się w kolejce i proszę o instrukcję jak to zamieścić u siebie.(troszkę wyrozumiałości dla nowicjusza)

    OdpowiedzUsuń
  139. To i ja się zapiszę , bo piękne te zawieszki :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Przepiękne różności :) Będę zaglądać na pewno. Pomimo, że nie mam bloga, mam też swoją pasję :)

    gaba00@op.pl

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  141. Cudeńka:)Stoję w kolejce:)
    szydzina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Bardzo mi się te zawieszki podobają. Chętnie, oj bardzo chętnie je przygarnę. Ustawiam się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  143. Chętnych jest bardzo dużo i będzie potrzeba sporo szczęścia by wygrać! ale nie dziwię się - zawieszki są przepiękne!może się mi uda..?:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Marzenie...to moja pierwsza kolejka ,staję i zostaję;))

    OdpowiedzUsuń
  145. Hmmm... Może to będzie gorący początek na wiosnę... mój mąż ma w marcu urodzinki - chętnie podarowałabym mu taki prezencik! Oczywiście kissy działałyby w obie strony:-) Na pewno ucieszyłby się, więc spróbuję szczęścia! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  146. Piękności! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  147. ..za czym kolejka ta stoi..:)..na pewno nie po szarość..doskakuję z przyjemnością i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  148. Śliczne. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Ilona
    ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. cóż za słodkości!!
    zapisuję się z przyjemnością i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Trafiłam do Ciebie po raz pierwszy, ale bardzo mi się tu podoba więc zostane na dłużej :) pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  151. Zrobiłaś tak piękne zawieszki, że wcale się nie dziwię, iż taka po nie kolejka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Zaglądam tu często i zachwycam się wciąż. ZAwieszki sa cudne i ochoczo stanę w tej długaśnej kolejeczce do losowania.Niestety sama nie mam bloga, wciąż nie mogę sie odważyć :-)
    Pozdrawiam serdecznie i liczę na szczęśliwą gwiazdkę. jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Piękne te tabliczki. Na pewno pięknie wyglądałyby nad moim łóżkiem.

    OdpowiedzUsuń
  154. Tabliczki sliczne !
    Ciesze sie , ze trafilam tu do Ciebie, zostaje na zawsze , bo mi sie tu podoba !
    Pozdrawiam!
    Alina-lifeafter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Witaj, calkiem przez przypadek trafilam do Ciebie. Zauroczona jestem Twoja tworczoscia. Ukrywac nie bede, ze z zazdroscia ogladalam. Nie mam bloga- nie mam czym sie chwalic, wiec nie bede mogla zareklamowac twojego. Jednak w kolejce po cichutku stane. Nigdy niczego nie wygralam tak pewnie bedzie i tym razem, ale sama zabawa jest fajna :)
    Pozdrawiam cieplutko, Iza.
    zaba1965@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  156. Tabliczki są przecudne!
    Z małą nadzieją, która jednak umiera ostatnia-zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  157. ja też chcę takie cudności dlatego
    bawię się, a co, ewa

    OdpowiedzUsuń
  158. Tabliczki są prześliczne!!!
    Może , może ....... marzenia....
    Oczywiście candyduję
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  159. zapisuję się na te urocze zawieszki :)
    domskandynawski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. blog splendido....baci dall'italia

    OdpowiedzUsuń
  161. I ja zapisuję się na takie frykasy! Gratuluję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  162. Twoje prace są takie klimatyczne...
    Dołączam do zabawy i do obserwatorów tak ciekawego bloga:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  163. Witam! Bardzo podoba mi się w Twojej Krainie Szczęśliwości. Odwiedzam Cię pierwszy raz i pozwolę sobie nieśmiało zapisać się na Twoje candy:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  164. Witam serdecznie. Pięknie w tej Twojej Krainie i dziękuje, że się nią dzielisz z innymi. Pozdrawiam serdecznie.
    Ania
    anias-1981@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Cudeńko. Lubię takie delikatne i klimatyczne robótki. Dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  166. zgłaszam się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  167. oojjjjjoooojjoooo
    cudnowne ... nie da się opisać :)
    młoda mężatka zgłasza się do zabawy :)
    magda.grzybek@gmail.com
    MADZIA

    OdpowiedzUsuń
  168. przynajmniej trafiam na okraglą liczbe ;)
    ależ frekfencja :D

    OdpowiedzUsuń
  169. Zapisuję się.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  171. Witaj, prześliczne rzeczy tworzysz. Tak mi się spodobały Twoje prace, że zamierzam zostać u Ciebie na dłużej i móc cieszyć moje oczęta :)
    No i oczywiście na te cudowne zawieszki również mam ochotę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  172. super byloby wygrac takie cudenka! zapisuje sie i niecierpliwie czekam na losowanie :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  173. Wspaniałe candy:-) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  174. Cudowne są! Z chęcią stanę w kolejeczce, choć marne szanse :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  175. Ale długa kolejka:) ale się nie dziwię same słodkości rozdajesz. Zawieszki są cudne i mam nadzieję że zagoszczą u mnie.
    Zapisuję się !
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  176. ja też się zapiszę..chociaz trafiłam tu dziś przez przypadek..szukam inspiracji bo własnie remontuje sypialnie:))) a te tabliczki idealnie wkomponowałby się w klimat..:)))

    OdpowiedzUsuń
  177. Oczywiście się zapisuję :)
    Odwiedzam i podziwiam =)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Zachwycające, po prostu. Dodaję, do ulubionych :)
    marta.szandala@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Witaj. Właśnie obejrzałam Twoje prace.Sa piękne. Ja też / na razie/ interesuję się transferem grafik i ciekawi mnie skąd bierzesz te motywy - napisy, obrazki np. tego piekarza na chlebaku i innych. Jeśli możesz to zdradż mi sekret. Zachwycona Alina

    OdpowiedzUsuń
  180. Tyle osób chętnych. Ja tez zapisuję się w kolejce.Mój e-mail: joannazj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Piekny blog,zawieszki rowniez!Staje w kolejce:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  182. Przeurocze!!! :) Liczę na szczęście ;)
    Trafiłam przypadkiem, ale pędzę zaszyć się w archiwum nadrabiać zaległości :)
    W wolnej chwili zapraszam na mój nowy blog. Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  183. Cudaaaa :) zapisuje się saandyyy@wp.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  184. PRZEPIĘKNE!! Choć tu wielki tłum dołączam się i liczę na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  185. Witam :)

    Udało mi się załapać w ostatniej chwili!! :)
    Serdecznie pozdrawiam,

    http://nasze4katy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  186. Piękne zawieszki :D Ustawiam się też :D

    OdpowiedzUsuń
  187. Ustawiam się w kolejce

    http://kosmowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  188. Красота, очень нежно! С удовольствием приму участие! Ссылка на правой боковой панели http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  189. Uff, całe szczęście, że północ jeszcze nie wybiła, bo straciłabym szansę na takie śliczności...
    Zgłaszam się, a ponieważ nie bloguję, podaję swojego e-maila: emaoleo@gmail.com . Teraz już tylko czekam na wyniki...

    OdpowiedzUsuń
  190. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  191. i ja jeszcze zdążyłam;) i do tego to moje pierwsze candy;)śliczne zawieszki...fajnie było by je wygrać...http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...