Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 10 maja 2014

Ogłaszam słodkie CANDY na Dzień Dziecka !!!


Lubię ogłaszać candy, lubię gdy wiele z Was zapisuje się 
i lubię to oczekiwanie na wyniki, te emocje....

Radość, że znów kogoś będę mogła obdarować miłym drobiazgiem :) 

Tym razem mam dla Was stempel do ciastek MADE WITH LOVE :)

Ktoś chętny ?

Poniżej banerek do zamieszczenia na blogu lub udostępnienia na facebooku :)



Zasady jak zawsze:

1. Komentarz pod postem

2. Udostępnienie na facebooku / Umieszczenie podlinkowanego banerka na blogu

3. Oczekiwanie na losowanie (zapisy do 01.06.2014)


Zapraszam do zabawy !



71 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?????????? Zapisuje się oczywiście szybciutko i biegnę udostępnić banerek na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny stempelek, zawsze mi się taki marzył.
    Może mi się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana cudne candy. Ustawiam się choć marne mam szczęście w takich zabawach. Więc pytam, gdzie go nabyłaś? Uściski! Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny stempelek, piekę dużo ciasteczek więc taki stempelek będzie cudowna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i ja sobie stanę w kolejce ;)
    ella

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaa! Ja chętna! :) Cudy :) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się! Co za śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo chętnie zaopiekuję się tym stempelkiem:)
    ..i już biegnę zainstalować banerek u siebie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście zapisuję się, gdybym wiedziała, gdzie taki stempelek kupię, pobiegłabym do sklepu. Jednak muszę liczyc na szczęście w losowaniu .

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam,
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny jest! Bardzo miło było by go przygarnąć. ;)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj i ja chętnie staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się oczywiście, piekne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja się zgłaszam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. staję w kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj i ja była bym szczęśliwa jak dziecko z takim stempelkiem :D i oczywiście sie zgłaszam :D
    Pozdrawiam... klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy i mam nadzieję, że szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej, jeszcze nie widziałam stempelków do ciastek, ale bardzo taki chcę! baner już u mnie.
    zapraszam do mnie, jakbyś miała ochotę wziąć udział w candy... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj jakie cudeńka. Z wielką chęcią przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny stempelek. Też spróbuję swojego szczęścia :) Banerek znajdzie się tu: http://sweetnessandbrilliance.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuje się.Jestem Anna niestety nie mam bloga ani fb.mój e-mail rosiakanna1@.pl ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie się zapisuję :) http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała nagroda, bardzo chetnie wezmę udział w tak sympatycznym candy:))
    Pozdrawiam cieplo,
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  28. Och ja takze uwielbiam candy .Te emocje nie maja sobie rownych wiec jak mozna to zapisuje sie z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętna jestem i ja :)
    Banerek na blogu :)
    a na fb też zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przesłodko słodkie :) I ja wyciągam łapki.
    Uściski
    Pliszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Fabryczka hand made by I.B.16 maja 2014 22:38

    Marzę o takim stempelku od dawna:) Byłby idealny do naszych wspólnie pieczonych ciasteczek:) Grzecznie więc ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też, z przyjemnością najsłodszą:)

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja do wyciskania z chęcią bym chciała ;) Udostępniam na FB. Link na priv.

    Pozdrawiam Gosia
    wascin@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj zmobilizowałby mnie ten stempelek do pieczenia......Pozdrawiam i zapraszam na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. muszę przyznać że takiego cuda nie widziałam jeszcze jak stempelek do pieczenia :) jestem go bardzo ciekawa :) banerek na niezwyklyzakatek.blogspot.com pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudnie byłoby upiec mężowi domowe ciasteczka ze stempelkiem więc ustawiam się w kolejce :) Banner już na blogu www.ourplace.pl, pozdrawiam. monika@ourplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny Gadżet!! Może mi się poszczęści!

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie, że chętna :) Z przyjemnością się zapisuję i banerek tutaj dodałam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisuję się z przyjemnością, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. marzę o takim!
    chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  43. pewnie, że chcę !!!! jest cudny !!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  44. słodki stempelek :) zapisuje sie oczysiwście :)

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjne candy. zapisuję się chętnie:)
    banerek u mnie na blogu. pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  46. Prawie przeoczyłabym takie świetne candy :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  47. Z wielką chęcią zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się:)
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Stempelek rewelacyjny... Bardzo mi się go chce, ale czy on mnie zechce... Poproszę bardzo :)
    Będę się do niego uśmiechać...
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Marzę o takiej pieczątce...
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. O! To ja też jestem chętna na stempelek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany, ale chetnych! A co mi tam szkodzi, zapisuję sie i ja stojąc na końcu długiego ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj ja bardzo chętna! Już widzę pyszne maślane ciasteczka z uroczym napisem.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się! :))
    Banerek już na blogu: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ten stempel chodzi za mną już od jakiegoś czasu... kocham piec, ohh jaka byłabym szczęśliwa gdyby się udało :)
    bannerek udostępniłam tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzy mi się od jakiegoś czasu, gram! Bannerek już na blogu.
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudo! Bardzo chciałabym upiec ciasteczka z takim stempelkiem :) Zgłaszam się z wielką chęcią.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/690011914368719
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam serdecznie! znalazłam info o Twojej zabawie i jestem u Ciebie po raz pierwszy. Zaraz się rozgoszczę, ale najpierw stanę w kolejce po te pięknośći!

    OdpowiedzUsuń
  61. Stempelek - CUDOOOOO!!!!!!!!!! :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ od dawna marze o takim stempelku :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się. Banerek na blogu http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj w ostatniej chwili... a ostatnio myślałam o takim stempelku do ciast:):)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam dekorować ciastka dlatego taki gadżet bardzo by mi się przydał :) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com
    PS zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze nigdy niczego nie wygrałam, ale może tym razem się poszczęści, zwłaszcza że, przydałby mi się taki stempelek do dekoracji ciast. Zapraszam w moje skromne progi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hurra, fajnie, że zdążyłam z zapisem :) W swoich skarbach nie mam stempelka do ciastek, jest to dla mnie nowość, więc dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...