Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 5 maja 2017

Moje mieszkanie w Moim Mieszkaniu :)

 Dwa lata minęły od naszego udziału w sesji zdjęciowej dla Mojego Mieszkania.
Nadzieja co do tego, że materiał jeszcze ujrzy światło dzienne daaawno umarła.
A tu proszę - jaka niespodzianka ! :)

Dzisiaj do kiosków trafiło nowiutkie, czerwcowe wydanie, a w nim nasze M !
Od czasu sesji troszkę się pozmieniało (kto zagląda na bloga - ten wie), 
ale wiele rzeczy wciąż jest aktualnych - jak np. nasza historia :)
Sama sesja, to była świetna przygoda !
Nowe doświadczenie, bardzo fajni ludzie (tutaj podziękowania dla Maryni i Marcina) 
i efekt uboczny w postaci wysprzątanego na błysk mieszkania.

Kto ciekaw jak wypadło to nasze mieszkanko w obiektywie profesjonalistów 
- niech biegnie do kiosku :)
PS u mnie na osiedlu gazetki już nie ma ;)

Pozdrawiam serdecznie życząc bardzo słonecznego weekendu 
- a na taki się zanosi !

Więcej do poczytania i obejrzenia TUTAJ


18 komentarzy:

  1. Gratuluję,to miłe kiedy ktoś docenia nasze poczucie piękna,piękna pamiątka..Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo miło :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Gratuluję, wiem ile to sprawiło Ci przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam gazetę, obejrzałam, przeczytałam i poczułam się prawie jak bym u ciebie była. Ślicznie urządzone mieszkanie, bardzo przytulne. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ogromnie mi miło :)
      Dziękuję za tak ciepły odbiór!

      Usuń
  4. Fajne mieszkanie. Mam tylko pytanie. Co to za kanapa i jakiej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W gazecie opisane jest dokładnie co skąd pochodzi, a sofa, to model Gaspar II Mega LUX z BRW

      Usuń
  5. gratuluję!!! już nie mogę się doczekać aż do mnie dotrze gazetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, daj znać czy się spodobało :)

      Usuń
  6. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pogratulować :) Pewnie ciekawie jest tak zobaczyć siebie w gazecie. Ale dziwi mnie, że nie zostaliście poinformowani o terminie publikacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janiu :)
      No widzisz, tak to jakoś dziwnie wyszło. Też nie do końca to rozumiem.

      Usuń
  7. Gratuluję sesji:) Właśnie czytałam gazetę i coś mi nie pasowalo. Dziwię się, że redakcja tak długo czekała z pokazaniem Twoich ślicznych kącików ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Hahahaha wprawne oko dojrzy zmiany natychmiast :)

      Usuń
  8. Dziękuję z całego serca :) również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się jak ja mam urządzić swoje przyszłe mieszkanie i szukam w sieci różnych inspiracji. Tak sobie pomyślałam, że komfortowym rozwiązaniem byłaby pomoc architekta wnętrz https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ . W końcu specjalista ma odpowiednią wiedzę i zawsze znajdzie odpowiedni projekt.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...