Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 4 maja 2017

Pamiątka komunijna od serca ❤

W tym roku mam szczęście do dziewczęcych Komunii. 
Moje ulubione pastele i ażurowe dodatki świetnie sprawdzają się przy tej okazji :)

Tym razem to pamiątkowa karta od Chrzestnego, 
w dekoracyjnym pudełeczku.
Mam nadzieję, że będzie miłą odmianą dla tych gotowych, sklepowych.

Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do papierków 
- tym razem biorę się za tematykę ślubną. 
Tak czy siak pozostaję w romantycznym klimacie....



2 komentarze:

  1. Ohgladam właśnie nowe MM, gratuluje. Jest pieknie. Ila

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...