Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 5 maja 2014

Słoneczny weekend za nami...


Fajny to był czas.
Odpoczynek, lenistwo, nadrabianie zaległości - wszystko to w żółwim tempie.
Czas kompletnego odpoczynku od pracy i... obowiązków :)
Ufff... wypoczęłam !

A Wy ?
Jak wam minęła majówka ?


Udało mi się troszke zadbać o balkonowy ogródek
i zrobić kilka nowych bransoletek.

Są już na bazarku :)


Oto one:






Pozdrawiam serdecznie !


9 komentarzy:

  1. Cudny balkon i śliczne bransoletki:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny balkonik a nowe bransoletki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciężko pracowałam w ogrodzie, ale uwielbiam grzebać w ziemi, więc odpoczęłam :) Piękny balkon i cudne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też na działeczce posadziłam kwiatuszki, boję się tylko, żeby mi ich przymrozki majowe nie zniszczyły....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wypoczęłam pracując...ale na tarasie więc sama przyjemność :))) Fajny ten Twój balkonik a bransoletki jak zawsze śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no taki odpoczynek to ja rozumiem,
    przyjemny balkonowy kącik stworzyłaś, a bransoletki to wiesz...popieram w całej rozciągłości:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. to zazdroszczę pogody,u nas lało wiało,potem wiało i lało i tak na zmianę...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...