Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 23 maja 2014

Sałatka z szynką pieczoną i suszonymi pomidorami :)


 Jest mniam !

Wystarczy do mieszanki sałat wkroić świeżego pomidora, 
dodać kilka suszonych (ja kupuję te w zalewie ziołowej),
posiekać orzechy włoskie,
do tego paseczki z szynki pieczonej 
(czasem upiekę całą kulkę szynki i zawsze zostanie kawałek z obiadu)
 i sos jogurtowo-majonezowy (doprawiony solą i pieprzem, ewentualnie świeżym czosnkiem).

Wszystko to posypałam świeżo zmielonym pieprzem 
i polałam sosem balsamicznym dla dekoracji :)

Polecam bo jest pyszna i szybka.
Przygotowałam dwie porcje w przerwie na reklamy.
Warunkiem jest jedynie posiadane wcześniej upieczonej szyneczki :)

Smacznego !


2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...