Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 11 października 2017

Zimowy, błękitny domek :)

 Czas pomyśleć o kolorach nadchodzącej zimy.
Moja - bez względu na wszystko - będzie w tym roku błękitna :)

Dlatego przyszedł mi do głowy pomysł na ten maleńki, śliczny,
niebieściutki domek w postaci dekoracji, którą możecie postawić dosłownie wszędzie.
Na powyższym zdjęciu - jak na dłoni (dosłownie!) - widać jakie to urocze maleństwo.

Kilka takich domeczków, które sprawdzą się również (a może przede wszystkim ?) 
 jako uzupełnienie bombek 3D ma aktualnie w swojej ofercie Wycinanka
>> TUTAJ możecie zobaczyć je wszystkie :)

 
Chatka została osadzona na plasterku bukowym, śnieg to gruboziarnista pasta strukturalna,
a drzewka zrobiłam z szyszek i patyczków.
 
Mam nadzieję, że mój domeczek przypadnie Wam do gustu,
bo ja sama mam do niego ogromny sentyment :)

Uściski przesyłam
Magda







6 komentarzy:

  1. Domeczek jest śliczny i słodki. Fantastycznie wygląda takie maleństwo jako dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam takie maleńkie dekoracje, bo zawsze znajdę dla nich jeszcze kawałeczek miejsca :)

      Usuń
  2. Domek prezentuje się pięknie. Czuć już powoli zbliżającą się zimę i święta.
    Agnieszka8527

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko czuję tą zimę już mocno, zwłaszcza na porannych spacerach z psem hahahaha ;)

      Usuń
  3. Jaki uroczy :) Mam właśnie w domu taką małą, przezroczystą kulę i zastanawiałam się, jakby ją zagospodarować - taki domek byłby chyba dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki domeczek sprawdzi się idealnie :) Serdecznie polecam, bo są urocze :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...