Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 3 kwietnia 2015

Kurkowe Candy :)


Zapraszam Was po kurki na sól i pieprz !
Czy komuś podobają się te pastelove kuchenne pomocnice ?
Jeśli tak - piszcie śmiało ! :)

Warunki wzięcia udziału w moim candy:

1. Oczywiście pozostawienie komentarza pod tym postem :)

2. Umieszczenie na pasku bocznym swojego bloga podlinkowanego zdjęcia (pierwszego z tego posta),
Będzie mi też miło, gdy zaczniesz obserwować i śledzić moje blogowe poczynania :)

Nie martw się jeśli nie posiadasz bloga - wówczas wystarczy, że zostawisz pod tym postem ślad po sobie lub umieścisz informację na swoim facebooku  :)

3. Po wylosowaniu czekam 3 dni na kontakt i losuję kolejny raz :)  
Zapisy trwają do dnia 25.04.2015 do północy. 
Dodatkowo - jeśli liczba chętnych przekroczy 50 osób
do zwycięzcy powędruje bransoletka mojego autorstwa :)


Zapraszam Was i Waszych przyjaciół :)


29 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział :)
    bannerek już wisi (http://greenfrog93.blogspot.com/), obserwuję od dawna :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, czekam niecierpliwie do 24 kwietnia:) Kurki śliczne. Pozdrawiam Cię Wielkanocnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ustawiam się w kolejce.Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurki zapraszam do mnie :))))))
    Cudnych Świąt życzę...oraz pozdrawiam wiosennie ella@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobaja mi się te kurki

    Życzę Ci Kochana,
    aby te święta wielkanocne
    wniosły do Waszych serc
    wiosenną radość i świeżość,
    pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jakie cudne kokoszki! :)
    Chętnie zapisuję się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością dołączam do zabawy:) Kurki urocze:)
    Życzę samych Radości na ten wiosenny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurki bardzo ładne a że lubię bibeloty zapisze się.Nie posiadam własnego bloga ani konta na FB.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych.
    rosiakanna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. kurki sliczne, chętnie wezmę udział w zabawie
    pozdrawiam Beata
    beatkapl1984@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kurki :-) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurki są śliczne. Z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te kuraki. I w takich cudnych wiosennych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są przesłodkie! :D zgłaszam się do zabawy :)
    banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    obserwuję jako Izu.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze kurki, z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja ustawiam się w ogonku, bo kurki są urocze .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się :) Świetne kurki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurki świetne ;) z przyjmnością dołączam do zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajniutkie są te kurki :).

    Chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie śliczne kurki nie pozwalają, aby pozostawić je obojętnie i dlatego chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pastelowe kurki skradły moje serce! Pewnie z chęcią zasiadłyby na kuchennym parapecie. :-) Z chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w kolejce. :)
    Bannerek: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne kurki chętnie je przygarnę
    dodane do obserwowanych, niestety bloga ani fb nie mam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, ale sliczne candy dla nas przygotowalas:)Jak mozna w kolejce stane i ja.Pozdrawiam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością zgłaszam się po kurki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sól i pieprz - zawsze potrzebne! Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z radością ja także a jakże udział biorę! Taaakie słodkości cudne jakże się oprzeć?!
    moc pozdrowień!
    ps. TraLaLa Półtysięczna-Obserwująca to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudne te kurki!!! Bardzo, bardzo mi się podobają:-)
    Z wielką chęcią wezmę udział w tym Wiosennym Candy:-)
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...