Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 26 grudnia 2011

Moje prezenty wymiankowe :)



Jestem Wam winna zdjęcia moich prezentów wymiankowych - otrzymałam je od wspaniałych dwóch kobietek, które mnie wylosowały :)

Pierwszy prezent dotarł do mnie po baaaardzo długiej podróży z przeciwległego koniuszka Polski - to prezent od Agnieszki :)

Prezent wieloczłonowy - co można zobaczyć na poniższych zdjęciach...


Elementem dekupażowym - czyli podstawą prezentu - był piękny, świąteczny świecznik na tealighty :)

W paczce znalazła się również własnoręcznie wykonana karteczka, moc słodkości, herbatek, papierowe foremki na ciasteczka i czekoladki i duuużo innych, cudownych niespodzianek :)



I jeszcze jedno ujęcie mojego świeczniczka :)


Drugi prezent otrzymałam kilka dni później i przywędrował do mnie od Emilii - specjalistki od rombów cudnej urody :)


Była również karteczka własnoręcznie wykonana...

... słodkości, drewniane i styropianowe elementy do malowania :)


Ale co najważniejsze - była przepiękna herbaciarka zimowa :)


Wypełniona po brzegi fantastycznymi, kolorowymi herbatkami :)



 I tu całość prezentu :)



Dziękuję za świetną zabawę i piękne prezenty z serca ! :)
Oby było więcej takich zabaw :)

2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...