Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 18 lutego 2013

Wiosna na starociach :)



Ostatnia niedziela była trzecią niedzielą miesiąca, a więc obowiązkowo musiałam zajrzeć na targ staroci w Dąbrowie :)
Dzień wcześniej odwiedziłam Ikeę, a tam co ? Rozczarowanie !
I to ogroooomne !
Dział kuchenny zamknięty, bo w czasie metamorfozy... uhhhh....
***
Za to na dziale dekoracji wpadły mi w oko takie mini-wazoniki
w różnych kształtach i wiosennych kolorach:


Źródło: ikea.pl

***

Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie skrzywiła się na widok ceny jednego maleństwa (5,99zł).
Ooooo co to to nie - pomyślałam, ale przecież pomysł już kiełkował....

Wizja wiosennego stółu, rodzinnego obiadu, a na stole małe wazoniki z pojedynczymi kwiateczkami.
Wszystko w bardzo optymistycznych, pozytywnie nastrajających kolorkach.

Znalazłam dla Was kilka inspiracji w Internecie:


A poniżej już moja interpretacja tematu :)

Buteleczki - dokładnie 6 sztuk - udało mi się nabyć na starociach za 10zł.
Myślę, że prezentują się całkiem wdzięcznie :)


 

Ostatnim razem zamówiłam sobie u jednego sprzedawcy biały dzbanek emaliowany
 - też jest już w użytku (koszt 5zł)


Wszystko to sprawiło, że weekend zapachniał optymizmem
zwiastującym nadchodzącą wiosnę :)


Buteleczki są naprawdę maleńkie. Mają pojemności od 20 do 30ml.
Idealnie pasują do nich maleńkie goździki gałązkowe :)



Przypominam też o swoim konkursie, gdzie do wygrania są ptaszki i niespodzianka o TU :)





Pozdrawiam optymistycznie !



9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne buteleczki. Ciekawa po czym były ? Może po lekarstwach ? Taki kształt i pojemność w sam raz na medykamenty.
    Z tymi kwiatkami to już całkowita wiosna u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobycze buteleczkowe... :) No i moje ulubione goździki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna inspiracja , a goździki cudnie wygladaja w tych buteleczkach , dzbanek cudny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buteleczki :) Dziękuje za odwiedziny i zaproszenie do konkursu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze buteleczki:-)
    Kształt, kolor, wielkość - perfekcyjne maleństwa!
    Pozdrawiam serdecznie, B.

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajne te buteleczki co zakupiłaś...i goździki super w nich wyglądają :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...