Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 1 czerwca 2016

Akwarelka urodzinowa :)


Tak się składa, że niedługo po Dniu Matki moja Mama ma również swoje urodzinki.

W tym roku do prezentu dołączyłam taką oto, ręcznie wykonaną akwarelkę.
Co prawda większość namalowanego motylka przysłoniłam wycinanką z serii summer wedding,
ale uwierzcie mi na słowo - teraz prezentuje się dużo lepiej :)


Dodatek stanowi drewniane serduszko z zestawu ptaszkowego 
- również pomalowane akwarelkami oraz wycinankowy bilecik
który szczerze uwielbiam !!! :)

Całość bardzo delikatna i skromna - tak po prostu lubię i już :)
Bo czasem mniej znaczy więcej....


1 komentarz:

  1. Piękne, masz niesamowite zdolności :) Mama powinna być z Ciebie dumna!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...