Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 10 lipca 2016

Letnie biżuteryjki - sztuk kilka :)


Wciąż nie mogę pogodzić się z tym, że już po urlopie....
Ahhhh jak cudownie było nad morzem.
W głowie nieustająco przewijają mi się te kolory.
Dzięki temu w ostatnich dniach powstało kilka letnich bransoletek.

Najfajniej wyglądają w zestawach - po kilka na nadgarstku, ale i solo 
całkiem uroczo się prezentują :)

Zapraszam serdecznie na Bazarek, gdzie póki co wszystkie są dostępne !

Pssst.... przy zakupie trzech, czwartą dorzucam gratis :)











2 komentarze:

  1. A ja już jestem szczęśliwą posiadaczką kilku tych wakacyjnych perełek! Są przecudowne i ile razy na nie spojrze to mi się buzia uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...