Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 7 sierpnia 2016

Biała dama :)


Witajcie :)

Dzisiaj kolejny post z cyklu PRZED i PO.
Na warsztat poszła komoda, bidula kupiona przez moją mamę kilka miesięcy temu.
W ten weekend nareszcie doczekała się liftingu w meblowym SPA.

Zaraz po przyjeździe nie prezentowała się zachęcająco.
Wystarczyło jednak trochę wyobraźni i ciężkiej pracy, by zmieniła się nie do poznania :)



Dzisiaj dumnie stoi już w miejscu docelowym.
Zanim jednak przekazaliśmy ją rodzicom, zdążyłam pstryknąć jej kilka fotek.
Oto ona i wszystkie jej szczególiki :)





6 komentarzy:

  1. Fantastyczna metamorfoza:) Uwielbiam, jak stare meble wracają do życia. A swoja drogą, mama ma oko, że kupiła taki piękny mebel. Jaką farbą jest pomalowany??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama ją namówiłam na tą szafkę :)
      Malowana białym duluxem rapidry satin.
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza genialna, istne cudo wyszło.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...