Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 3 września 2016

Przygoda z Wycinanką :)

Rozpoczynam właśnie swoją fantastyczną przygodę z Wycinanką.
Zostałam bowiem częścią ich Design Team'u
Dla mnie to - przede wszystkim - ogromne wyróżnienie i radość.


Wspaniała paczka z cudownościami dotarła do mnie przed kilkoma dniami 
- o czym pisałam na facebooku.

Bez pamięci zakochałam się w anielicy o podobnych do moich kształtach 
i to właśnie ona poszła "na pierwszy ogień" moich poczynań.
Jesteście ciekawi efektu finalnego ?

Post o niej - już niebawem :)


Ściskam Was mocno, a Wy ściskajcie kciuki za kolejne moje pomysły :)

5 komentarzy:

  1. Pozazdrościć :) Powiem szczerze że od dawna jestem szczerze zakochana w wycinankowych tekturkach i stać się częścią ich DT to by była radość, której serce by mi nie wytrzymało :))))
    Jestem strasznie ciekawa co stworzyłaś z tej cudnej anielicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować, kolejny nabór już na wiosnę :)

      Usuń
  2. Wow, paczka mega fajna, aż jestem ciekawa co z tego stworzysz.
    Będę pilnie Cie podglądać :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...