Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 9 kwietnia 2017

Wiosenna dekoracja z patyczków - Zrób to sam! (DIY)

 Chciałabym się z Wami podzielić sposobem na prostą i szybką dekoracje wiosenną.
Aby ją wykonać należy najpierw przejść się na spacer i przynieść kilka 
odpowiednio grubych i długich patyczków.

Oprócz patyków potrzebować będziemy:
Jasną farbę (ja użyłam kredowej w odcieniu złamanej bieli)
Pędzel
Wysoki wazon/kankę
Ptaszki, kwiatuszki lub listeczki ceramiczne do zawieszenia
Pastelowe tasiemki
Gniazdko z witek brzozowych (opcjonalnie)
 Pierwszy etap to malowanie zebranych wcześniej patyczków.
 Po wyschnięciu układamy je w wybranym naczyniu,
a następnie zawieszamy na nich ceramiczne dekoracje - 
wykorzystujemy w tym celu pastelowe tasiemki.
 Gotową kompozycję ustawiamy w zasięgu wzroku 
i już możemy się nią cieszyć :) 

Jest prosta, delikatna, ale niezwykle urocza.
Mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)

 Planuję zrobić jeszcze prostą dekorację świąteczną. 
Z użyciem mchu, styropianowych jajeczek i świecy.
Czy są osoby chętne na podobny kursik, czy darować sobie ???

6 komentarzy:

  1. Ja jestem bardzo chętna na kursik, już go wyczekuję. A dekoracja z gałązek piękna chyba jeszcze do świąt zdążę takie gałązki zmalować. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zdążysz - 15 minut roboty :)
      Kursik już na Ciebie czeka ! :*

      Usuń
  2. Ja też jestem chętna na kursik:) Gałązki prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to sobie wymyśliłaś :) I jeśli tylko masz ochotę, przygotuj kolejne kursy, z pewnością zainspirujesz niejedną osobę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...