Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 15 czerwca 2017

Ślubny exploding box z motylkami :)

Sezon ślubny w pełni !
Jeszcze przed wyjazdem udało mi się skończyć kilka ślubnych,
pastelowych upominków.
Najbliższy mojemu sercu jest zdecydowanie TEN box.
Mam nadzieję, że Panna Młoda śpi już grzecznie przed tym ważnym dniem i nie dojrzy upominku przedwcześnie :)
***
Gdy zobaczyłam w sklepie tą mini-klatkę
już wiedziałam jak ją wykorzystam !
 Miały być motylki, miało być troszkę turkusu
- oto moja interpretacja motylkowego,
ślubnego pudełka pełnego niespodzianek. 
 Znalazło się w nim miejsce na życzenia,
kieszonka na pieniążki,
kartka z kalendarza i zakochana ptaszyna :)
Bardzo jestem ciekawa czy Wam również przypadło do gustu to moje maleństwo ?
 Wykorzystane w pracy papiery, kwiaty, dziurkacze 
znajdziecie na stronie dpCraft.

3 komentarze:

  1. Idealna. I nic już nie trzeba dodawać. A sklep dpCraft jest świetny, same cudeńka można tam znaleźć. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...