Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 26 stycznia 2018

Wianuszek na drzwi :)

Cześć !
Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami swoim kolejnym, wiosennym projektem.
Tak, zdecydowanie zaprowadzam już cieplejsze klimaty w domu.
Chyba wierzę, że w jakiś zupełnie magiczny sposób uda mi się odwołać tą nieciekawą zimę,
bo choć w ubiegły weekend było całkiem ładnie i biało (mam dla Was nawet kilka zdjęć ze spaceru),
tak teraz znów jest szaro i nijako.
Wiadomo, że nieodłącznym elementem kojarzącym nam się z wiosną są kwiaty. Dużo kwiatów.
Zatem wiklinowy wianuszek z kwiatowymi elementami wspaniale udekoruje drzwi i doda pomieszczeniu wiosennej świeżości :)

Przygotowałam gotową bazę wiklinową, sztuczne kwiaty i gałązki, ozdobną wstążkę, 
nożyczki oraz klej na gorąco.
Wybieram kwiaty, gałązki i dodatki, których chcę użyć, a następnie układam z nich kompozycję.
Dopiero, gdy jestem z niej całkowicie zadowolona przystępuję do przyklejania 
poszczególnych elementów do wiklinowego wianuszka.
Często powtarza się również pytanie o dobry pistolet do kleju. 
Otóż od jakiegoś roku jestem szczęśliwą posiadaczką małego pistoletu z Dremela
z którego (w przeciwieństwie do jego poprzednika z innej firmy) jestem mega zadowolona.
Szybko się nagrzewa (możliwość ustawienia wyższej lub niższej temperatury 
- dobrej przy styropianie lub balonach), nie cieknie, jest lekki, precyzyjny i bardzo poręczny.
Na koniec formuję niewielką kokardkę i również przyklejam do wianuszka.
Gotowy wianuszek prezentuje się bardzo kolorowo, wiosennie i radośnie :)

Pozostaje nam tylko zawiesić go na drzwiach 
i cieszyć jego widokiem każdego dnia !

Pozdrawiam Was cieplutko :)

8 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...