Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 23 listopada 2020

Przedświąteczne nastrajanie....




Zaczęło się w ostatni weekend.
Niebieskooki ściągnął pudła z dekoracjami ze strychu, 
ja w pracowni dekorowałam wianuszki, 
a wieczorem ubrałam świątecznie nasz kominek i komodę.

Jakie by nie były te święta, to chciałabym by były wyjątkowe dla naszego synka, 
który ma tyle radości z domu pełnego światełek,
migoczących bombek i kolorowych dekoracji.
To przecież pierwsze jego święta,
nawet choinka już czeka na tarasie.

Zanim upieczemy pierniczki i nastawimy zakwas buraczany,
powstanie jeszcze kilka zimowo-prezentowych inspiracji.
Dzisiaj również mam dla Was garstkę takowych :)

Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, 
a już niebawem pokażę Wam jakie wianuszki ostatnio wyczarowałam :)

Dobrego dnia !






4 komentarze:

  1. Bardzo ładne świąteczne dekoracje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję! Wkrótce dużo więcej inspiracji - zaglądaj koniecznie. Uściski!

      Usuń
  2. Fantastyczne, przedświąteczne nastroje :) Coraz bliżej pięknego czasu, w którym tak pięknie wyglądają dekoracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to najpiękniejszy czas - wszystkie dekoracje dodają wnętrzom magii.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...