Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 22 grudnia 2020

Zimą jest więcej czasu na piękne zmiany....

 

Nadeszła zima. U nas to taki moment w roku, kiedy próbujemy zrobić w domu to wszystko, 
na co nie było czasu wiosną, latem i jesienią.
A to dlatego, że ogród wymagał więcej uwagi, bo słońce świeciło i fajniej było iść do lasu na spacer,
bo szkoda było dnia na siedzenie w czterech ścianach itd.
Kto ma dom lub choćby kawałek działki – ten doskonale zrozumie.

W ubiegłym roku udało się o tej porze nie tylko ogarnąć dom na święta,
ale również odmienić wytapetowaną wcześniej łazienkę.
Muszę zdecydowanie przyznać, że wszystko szło mi zdecydowanie sprawniej
z dzieckiem w brzuszku niż na rękach,
ale cóż – i tym razem tak łatwo się nie poddam ! 
W kolejce na uporządkowanie czeka m.in. nasza pralnio-suszarnio-przechowalnia,
no i garaż przydało by się odgruzować, bo czasem aż strach wejść – i nie chodzi mi tylko o pająki.
Ja jednak zdecydowanie wolę zajmować się tymi - może nieco mniej spektakularnymi,
ale tak samo satysfakcjonującymi metamorfozami wnętrz pt. z ładnego zróbmy coś pięknego!

Nie wyobrażam już sobie takich zmian bez udziału Poster Store.
Doskonale wiecie, że jestem ich fanką, bo odmieniają każdą ścianę w oka mgnieniu
i zdecydowanie pozwalają osiągnąć niedużym kosztem efekt wow.
Kto jest ze mną od dawna ten wie, że zawsze lubiłam wyszperać coś fajnego na targach staroci,
w internetowych antykwariatach i tego typu miejscach.
A to dlatego, że odkąd pamiętam wychodzę z założenia, że aby ładnie mieszkać,
wcale nie trzeba wydać fortuny – tym bardziej, gdy się jej zwyczajnie nie ma,
a poczucie estetyki domaga się miłego dla oka wnętrza.
Oczywiście efektu pałacu nie osiągniemy (raczej), ale niedużymi środkami
i własną pracą oraz pomysłowością można naprawdę bardzo dużo osiągnąć.

Lubię zmiany, bo dosyć szybko się nudzę – taki charakter.
Postanowiłam odmienić m.in. naszą sypialnię. Nowe obrazy dodały jej subtelności.
Kolejny raz nie zawiodłam się i jestem zachwycona efektem!
Jest w niej teraz tak elegancko i przytulnie zarazem.
To zdecydowanie moja kolorystyka ! Pamiętacie jak wyglądała wcześniej ?




Chciałam bardzo również odmienić coś w pokoju Kubusia.
Zmiany tutaj zaczęłam już jakiś czas temu.
Popielaty baldachim z lampkami, kilka nowych dodatków, a więc i plakaty musiały się zmienić.
A tak się składa, że więcej nowości skradło moje serce
i musiałam trochę poprzymierzać zanim ostatecznie zdecydowaliśmy.
Jak podoba Wam się to miejsce w nowym wydaniu ?
Powiem szczerze - uśmiech dziecka sprawia, że mam pewność – to był doskonały wybór !





Lubię także sezonowo zmieniać sobie jakiś kącik w domu.
A że teraz sporo czasu spędzam w kuchni, to pomyślałam,
że miło będzie mieć tu taki zimowy akcent.
Buzia sama się uśmiecha, bo jest tak magicznie i chce się tu po prostu być.
I chyba tego właśnie Wam z całego serca życzę.
Żebyście lubili swoje miejsca na Ziemi, żebyście dobrze w nich się czuli
i upiększali je w miarę upływu czasu – bo to sprawia ogromną radość.
Nawet najmniejszy detal, także taki ręcznie wykonany,
to plus 10 punktów do poprawy naszego samopoczucia,
a plus 100, gdy ktoś bliski to docenia – gwarantuję !

Na stronie sklepu znajdziecie obrazy,
które pozwolą stworzyć piękną galerię ścienną pasującą stylem do Waszego wnętrza.
Zachęcam nie tylko do zapoznania się z jego ofertą,
ale również śledzenia jej na bieżąco, gdyż systematycznie pojawiają się nowe, wspaniałe propozycje.

Żeby jeszcze bardziej Wam ułatwić metamorfozy wnętrz,
podrzucam Wam swój kod rabatowy na plakaty z Poster Store  -    kraina35
Będzie on  ważny przez najbliższy miesiąc - począwszy od dziś.
Zniżka to aż 35% (nie obejmuje kategorii Selection) i naliczy się po wpisaniu kodu w koszyku.

Dobrego czasu w rodzinnym gronie Wam życzę
i żeby nadchodzący rok przyniósł tylko dobre i piękne zmiany !

8 komentarzy:

  1. Pięknie urządzona sypialnia. Wygląda, jak scenografia z jakiegoś pięknego, romantycznego filmu. Gratuluję wyobraźni.
    https://bliskilekarz.pl/lekarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo to miłe, z całego serca dziękuję :)

      Usuń
  2. Ślicznie ! Życzę Ci radosnych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, tak się cieszę, że zawsze do mnie napiszesz coś miłego ! Również życzę Ci wspaniałych i radosnych Świąt. Uścisków moc!

      Usuń
  3. Długie wieczory i więcej wolnego czasu zachęcają do tego, aby zająć się zmianami aranżacji wnętrza w mieszkaniu.
    https://pl.inksearch.co/search/all/warsaw-pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a od razu robi się przyjemniej, gdy ładnie w tych naszych czterech ścianach :)

      Usuń
  4. Powiem Pani szczerze, że jestem pełna podziwu, bo mimo, że w tych wnętrzach króluje biel to udało się Pani stworzyć taką ciepłą, przytulną atmosferę, dzięki czemu w tych wnętrzach naprawdę można odpocząć :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej niezwykle mi miło, dziękuję ! Bardzo potrzebuję w domu właśnie takiej przytulności w każdym kącie :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...