Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Przygotowania do remontu

Kolejny dzień upływa mi pod hasłem pakowanie.
Pakowanie dekoracji, ale i tych zupełnie użytkowych przedmiotów z kuchni.

Za tydzień zaczynamy remont.
Cieszę się i boję jednocześnie, ale najbardziej nie mogę doczekać się efektu końcowego.

Bardzo mnie cieszy, że udało nam się pojeździć po sklepach budowlanych i meblowych,
gdy jeszcze były czynne.

Dzięki temu (tak jak pisałam w poprzednim, wnętrzarskim poście)
mogłam na własne oczy zobaczyć i wybrać na miejscu poszczególne elementy
(płytki, panele, listry etc.).

W ostatni weekend udało się także odebrać internetowe zamówienie z IKEA
i muszę przyznać, że bardzo szybko i sprawnie się to odbyło w magazynie.
Mamy zatem również brakujące szafki, blaty oraz zmywarkę.

W Internecie trafiłam też na kuchenną wyspę marzeń -
niestety cenowo jest poza zasięgiem, ale jest obłędna.
Ręcznie rzeźbiona. No cudo !




Szukam także odpowiedniego oświetlenia i mam już kilka lamp na oku.
Celuję w takie łączące w sobie biel i drewno. Idealne nad wyspę.
Klasyczne i pasujące do wszystkiego.
Co myślicie o takiej ?


Jednocześnie nie przestaję przeglądać pism wnętrzarskich.
Natknęłam się nawet na "nasze" wydanie Mojego Mieszkania. Pamiętacie ?
Haha to były czasy !



Po cichu liczę, że po tych metamorfozach nadchodzących w naszym domu
będzie mi się wreszcie chciało do niego wracać, bo póki co...
nie do końca jest to moje miejsce.
Uściski przesyłam i proszę - trzymajcie za nas kciuki !
Żeby przeżyć to (w miarę) bezboleśnie ;)




PS ten człowieczek w piątek skończy roczek !
Dacie wiarę ? Kiedy to zleciało ??
Zaczęłam pisać nawet post o tym, co wydarzyło się rok temu,
ale chyba jeszcze nie jestem gotowa na jego publikację.

Tymczasem Kochani !





2 komentarze:

  1. Kuchenna wyspa marzeń ! - to widać, że cud jakiś :) Bezboleśnie to się nie da remontu przejść. Zawsze coś będzie na rzeczy, ale na pewno dacie radę. Widać po tym, jak się solidnie przygotowujesz do tego remontu, że lada moment będziemy podziwiać niezwykłą metamorfozę Twojego miejsca na Ziemi. Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuję- fakt, bezboleśnie się nie da,ale nie spodziewałam się, że aż tyle rzeczy pójdzie nie tak. Jutro miał się kończyć remont,a panowie są...w lesie 🥺😞 po weekendzie zostaję zatem sama,bez pomocy, z dzieckiem i psiakami w domku letniskowym,na jak długo? Nie mam pojęcia...

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...