Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 24 września 2024

Ostatnia 3. z przodu


Koniec lata to czas, gdy przybywa mi kolejny rok.
I choć to ostatni raz kiedy dane mi było świętować z 3-ką z przodu, 
to czuję ogromną wdzięczność za to, że było mi to dane.

Torcik jak zwykle zrobiliśmy sami, spędziłam to popołudnie w gronie 
fajnych ludzi, było cudownie ciepło, 
a słoneczna aura towarzyszyła nam do zmierzchu.
Będę bardzo mile wspominała ten dzień.


Stół udekorowałam dyniami, kwiatami i ziołami z ogródka.
W tym miesiącu przed nami kolejne przyjęcie urodzinowe, 
tym razem w nieco innych kolorach planuję dekoracje. 

I choć ostatnio sporo się dzieje, to jakoś jesień znów sprawia,
jakoś bardziej mi się chce :)

Gdyby tak jeszcze tylko udało się porządnie wyspać,
to już nikt i nic by mnie nie zatrzymało hahahahaha...



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...