Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 12 lipca 2011

Cukierasy w Krainie Szczęśliwości :) !!!

Mam zaszczyt zaprosić Was do swojego "skomplikowanego" Candy na rozkręcenie bloga :) w którym zależnie od sytuacji będzie jedno lub dwa losowania :)

Jeśli osoba, którą wylosuję za pierwszym razem będzie (poza pozostawieniem komentarza oraz umieszczeniem podlinkowanego zdjęcia u siebie na blogu) należała grona, które obserwuje mój blog - otrzymuje wszystkie trzy słodkości. 

Jeśli zaś osoba, którą wylosuję nie dodała mojego bloga do obserwowanych dostaje dwie pierwsze słodkości, a ja losuję drugą osóbkę (tylko spośród obserwujących), która otrzyma bransoletkę :)

Oto co dla Was przygotowałam:

I. Herbaciarka z bzami (całkowicie hand-made - sklecił ją mój Niebieskooki, a ja przyozdobiłam) - z okuciami na narożnikach lub bez (Szanowna Wylosowanka będzie mogła sama zadecydować jaką sobie finalnie życzy - obie wersje na zdjęciach)

 
***
 ***
***

***
II. Notes pogodny - w różanych barwach

 ***
 ***
 ***
 ***
III. ...oraz obiecaną zdobycz londyńską - prześliczną bransoletkę z kryształków (jak one się cudownie mienią w słońcu !!!)

 ***
 ***


Warunki wzięcia udziału w moim candy:
1. Oczywiście pozostawienie komentarza pod tym postem :)
2. Umieszczenie na pasku bocznym swojego bloga podlinkowanego zdjęcia z informacją o moim candy i datą zakończenia zabawy (05.08.2011 r.). Nie martw się jeśli nie posiadasz bloga - wówczas wystarczy, że zostawisz pod tym postem ślad po sobie :) 

3. UWAGA ! Osoba, którą wylosuję otrzymuje wszystkie 3 nagrody, tylko w przypadku, gdy równocześnie dodała mój blog do obserwowanych - w przeciwnym razie losuję drugą szczęściarę spośród wszystkich osób śledzących mojego bloga, która otrzyma bransoletkę :)
4. Po wylosowaniu czekam 3 dni na kontakt i losuję kolejny raz :) Zapisy trwają do dnia 04.08.2011 do północy. 05.08.2011 - losowanie i wyłonienie zwycięzcy/ów :)

Zapraszam do zabawy !!!
Wybrałam ten dzień, bo to urodziny mojej siostry - będzie więc podwójna okazja do świętowania !

***
Udało mi się dzisiaj zrobić zdjęcie o poranku w słoneczku :)
Prawda, że magiczna ?

115 komentarzy:

  1. Ooo, jestem pierwsza która ustawia się w kolejce po te słodkości.
    Cudna herbaciarka, kiedyś bezskutecznie przeszukiwałam sklepy w poszukiwaniu podobnej, super notesik i bransoletka "londyńska"- jak tu się nie skusić.
    Pozdrawiam Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę Madziu cudowności no nie mogę się oprzeć - przyznam się, że zawsze marzyłam żeby mieć coś zrobione przez ciebie. Tak jak mam dzieła BabaGagi tak z chęcią przygarnełabym coś od ciebie:) Może się poszczęści. Herbaciarka cudo, notesik śliczny a bransoletka pewnie ślicznie mieni się w promieniach słońca:) Pozdrawiam i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik (jakże piękny zreszta) najbardziej przykuł moją uwagę. Oczywiście herbaciarka i bransoletka również cudne. Ustawiam się do kolejki i wyczekuję losowania. :)

    Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :) I dołączam do obserwatorów, bo blog świetny, a prace śliczne :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://tout-en-vert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce:) Zapraszam na moje candy!
    http://myszka-themousehouse.blogspot.com/2011/07/sciereczki-kuchenne-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj warto Madziu warto:) Ja też się wpisuje do kolejeczki. Wszystko urocze, może mi się uda?? Pozdrawiam. Dzianga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie śliczne rzeczy..ta herbaciarka..
    ah wierzę, że wygram!! :)



    Całusy,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też się zapisuję!nie mogę przejść obojętnie obok takich śliczności!
    Pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ile słodkości:) zapisze się a może wygram:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tu u Ciebie. Będę zaglądała - dziś goszczę pierwszy raz. Dopisuję się do listy chętnych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana bardzo dziękuję za zaproszenie na te cudowności!!! Pięknie tu u Ciebie!!! Będę stałym gościem :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem TRZYNASTA :)
    Ta herbaciarka z bzem aż pachnie słodkością
    Wpisuję się do kolejki :) i cierpliwie czekam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś 14 a ja jako czternasta wpisuje się pod postem, ładnie się złożyło. Prezenty przesliczne. Zapraszam na Candy do mnie: dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również się zapisuję, mam nadzieję że wygram :))Pozdrawiam
    http://ivstone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chciałabym w koncu coś wygrać;))))

    http://blahostkimalejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne candy, musze wygrac:-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. i jak się ustawię po słodkości. Herbaciarka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko przecudne. :) Z wielką chęcią i nadzieją staję w kolejeczce po te cukierasy. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie może mnie tu zabraknąć - ustawiam się więc w kolejce i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja spróbuję...pozdrawiam Leszczynowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog został nominowany przeze mnie do One Lovely Blog Award.
    Więcej info u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to i ja chce sprobowac szczescia... moze w koncu sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem bardzo skromnie - pragnę otrzymać wszystkie trzy prezenty, bo szalenie mi się wszystko podoba:))
    Madziu - robisz cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Również ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączę się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne Candy!! Zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudeńka :) i obserwuję ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowności, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe cukierasy...ślinka leci...herbaciarka pasowałaby mi do właśnie odświeżanej kuchni...ja niestety wciąż nie mam bloga ale za to jutro mam urodziny więc może.... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Obserwuję pod tym samym nickiem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopisuję się do kolejki z nadzieją na wygraną :)
    Magda
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Skrzyneczka mnie olśniła :)
    I ja ustawię się w kolejce po cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiście, że się zgłaszam!
    może choć raz szczęście mi dopisze;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam:) to i ja się zgłoszę bo te słodkości twoje są bardzo kuszące

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja i ja :) I już obserwuję ;)

    wioletkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Również z wielką chęcią się zapisuję! Marzę przede wszystkim o tej herbaciarce, chociaż dwie pozostałe nagrody również kuszą:D
    Piękne prace tworzysz, będę zaglądała tu częściej!
    Mam nadzieję, że tym razem szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ganialne candy! Zapisuję się i obserwuję :))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  39. Bransoletka wygląda fascynująco, ale to herbatciarka zdobyła moje serce. Staję w kolejce, dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie :)
    Shenny,
    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale super cukieraski. Nie wiem który słodszy. Mniam - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje ulubione herbatki miałyby wygodnie w tak uroczym mieszkanku!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ cudności :) też postoje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie byłoby wygrać :)
    http://aninkowo.blogspot.com/
    poproszę o zapisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownw nagrody!
    Zapisuję się szybciutko i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się na te cudeńka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za zaproszenie i wizytę na moim blogu i oczywiście nie omieszkam spełnić wszystkich warunków zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe cukierki, więc chętnie się zapiszę :) Informację dałam w pasku i oczywiście obserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Spróbuję i ja szczęścia choć ostatnio ono omija mnie szerokim łukiem :)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo śliczne cukiereczki, spróbuję szczęścia, może do mnie trafią te śliczności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowności rozdajesz, bransoletka jest urocza, z przyjemnością dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki candy trafiłam dziś tutaj po raz pierwszy, ale na pewno teraz będę zaglądać częściej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Wpadłam tu, zakochałam się w tym co zobaczyłam i oświadczam, że zapłaczę się jeśli nie wygram :P

    Obserwuję Twój blog jako Kempek

    mój email: koszulatescia@gmail.com

    Nie mam zdjęć na pasku bocznym, bo to zbyt skomplikowane jak na moje umiejętności, ale dodałam notkę rozdaniową i jest w niej link do Twojego candy, więc mam nadzieję, że wystarczy:

    http://sweet-like-cola.blogspot.com/2011/07/zakupowo-wygraniowo-rozdaniowo.html

    OdpowiedzUsuń
  53. przepiekne candy chetnie sie zapisuje bloga tez obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja się zapisuję :) Herbaciarka z bzami jest prze śliczna!!
    nie mam bloga, zostawiam maila: spamola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się:)
    Obserwuję;p
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. piękności do wygrania- muszę się zapisać:)
    zoesonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również się piszę :)
    Tak tak magiczna ta bransoletka, wręcz bajkowa.

    Już obserwuję
    i zapraszam na swoje urodzinowe Candy :)

    Pozdrawiam
    katarzynagaj@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne rzeczy a bransoletka magiczna:)
    zapisuję się i obserwuję:)
    rkmadamer1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się z wielką chęcią dopiszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja też z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. z przyjemnością się dopisuje klaudia.sroczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Basia decomanka25 lipca 2011 20:30

    Fajnie, ze nie muszę mieć bloga, by stanąć w kolejce po te wspaniałości...
    szybas@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie śliczności ;o) Ja z wielką chęcią przycupnę sobie tutaj i poczekam na losowanie ;o) A nóż widelec mi się uda ;o) Pozdrawiam ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne wszystko więc i ja staję grzecznie w kolejkę - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne podarunki przygotowałaś, oj liczę na szczęście, chciałabym wszystkie trzy;)Pozdrawiam cieplutko z Krainy Wyobraźni:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako Essali
    http://kosmetyki-essal.blogspot.com/p/rozdania.html
    Podlinkowane zdjęcie ;)

    unceasing_love@wp.pl
    kosmetyki-essal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudne przygotowałaś dla nas prezenty. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście, że się zapisuje i obserwować zaczynam, bo zachłanność zwyciężyła i chcę dla siebie wszystkie te wspaniałości. Trzymam kciuki a nóż się uda:))

    OdpowiedzUsuń
  70. Juz ustawiam się w kolejce po tak piękne nagrody. Zrobiłam co kazałaś :))))))))))Chciwość?????Zachłanność???? Na tak piękne cukierasy TAK!!!!!!!!

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ta herbaciarka jest rewelacyjna:) Taka to by miała specjalne miejsce w mojej kuchni, no i oczywiście bym nie musiała herbaty trzymać w pudełku. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Branzoletka mnie zauroczyła, jest śliczna:) Z chęcią bym taką chciała. NO więc nie pozostaje mi nic innego jak zapisać się na candy

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się i cierpliwie czekam!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystko jest śliczne, zostaję i pozdrawiam
    krystynacz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Przesliczne :) szybko i ja staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuje sie na te cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękne cukierasy :) a Herbaciarka po prostu z moich marzeń, dlatego postanowiłam się zgłosić. I dodam że już obserwuje bloga :D pod nikiem jaki ukazał się w podpisie posta :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne candy , naprawdę piękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zaczynam pocichu marzyc o tej pieknej herbaciarce, sliczna jest. Reszta prezentow oczywiscie tez!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuję się, bo jestem solenizantko-jubilatką sierpniową, w tym roku szczególną, bo 30-tą ;)
    liczę,że może mi się prezentowo poszczęści
    Joanna
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Grzecznie ustaiwam się w kolejce po te cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne rzeczy tu u siebie pokazujesz.
    Zapisuję się po słodkości, ale będę wpadać częściej i bez słodkiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  84. również ustawiam się w kolejce i dodaje blog do obserwowanych
    darjaa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się:)
    może jak raz padnie na mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam.
    To pierwszy raz gdy biorę udział w takiej zabawie.Wszystko jest piękne i chętnie bym weszła w posiadanie tych cudownych rzeczy.....
    Pozdrawiam.
    Agnieszka M.

    OdpowiedzUsuń
  87. super candy życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam, nowa obserwatorka niestety na moim blogu nei umiem jeszcze dodawac zdjęć z boku więc będzie na dole jeśli to nie jest problem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Dołączam się do kolejki. ;)

    blog: słodko gorzki świat

    Pozdrawiam serdecznie, ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Hi dear! What a delightful space and a lovely, so lovely candy! Loooove everything! Lovely taste! I'm delighted with your space here! Everything is so delicate! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for sharing this lovely candy with us! Have a wonderful time! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisuję się z miłą chęcią na takie słodkości. Żałuję tylko, że dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga bo wygląda bardzo interesująco :)
    Dodaję oczywiście do obserwowanych i będę zaglądała tu z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  93. Te cudeńka są tak piękne, że oczywiście ustawiam się w kolejeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  94. nie mogłam sobie odmówić...
    teraz tylko jest jeden problem... czy mnie wylosujesz...? :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja również ustawiam się po słodkości :-)
    i zapraszam do siebie na candy na http://kwiatynatury.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. I jeszcze ja chcialabym sie zapisac na cukieraski :-) Na bloga trafilam wlasnie przez Candy i zostanę na dlugo bo mi sie u Ciebie podoba bardzo :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja także dopomogę rozkręcić bloga-z nadzieją na wygraną:D
    ...piszę jako anonim bo mi tu żadna inna opcja nie działa;)
    fioletowykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. dołączam do tak długiej kolejki ,ale warto,pięknosci http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Uff... jeszcze się załapię.

    OdpowiedzUsuń
  100. W ostatniej chwili:) Zapisze się z chęcią, bo zakochałam się w tej herbaciarce, a o notesie nawet nie wspomnę:) śliczny jest:)
    pozdrawiam serdecznie:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne rzeczy i piękny blog! Będę go obserwować z przyjemnością!
    pozdrawiam
    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja też, ja też! Wpadłam przypadkiem i w ostatniej chwili, ale może i ja się załapię. Madziu tak bardzo kusisz tymi słodziakami,że wygląda na to, iż będę gościć u Ciebie częściej.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeszcze ja dopisuję się po te cukierasy:)
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się na CANDY!!!
    Mój blog: http://eoli-cuda-z-modeliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Zastanawiałam się czy tak na ostatnią chwilkę to wypada?
    Nie wiem jak mogłam przeoczyć taką śliczną rozdawajkę, bo obserwatorką juz jestem od jakiegoś czasu;-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Może i ja rzutem na taśmę :) i poproszę o tą herbaciarkę z okuciami :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Lista zamknięta :) Wkrótce losowanie moje Drogie Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak pisałam,zgłaszam się.
    palussskaaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. chetnie sie zglaszam malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Ustawiam się w kolejce - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...