Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 29 lipca 2011

Zdobycze :)

Najpierw pragnę Wam podziękować za wszystkie wyróżnienia - to niezwykle miłe i jak tylko rozkminię o co chodzi z ich "odbieraniem", to odbiorę :) Tylko ja ostatnio czasu wolnego mam jak na lekarstwo.

Póki co podzielę się z Wami tym co dzisiaj udało mi się wyszperać i innymi miłymi dla oka rzeczami :)

Takie oto ceramiczne sztućce udało się kupić za grosze - mam już nawet pewną koncepcję i chyba wiem jak je wykorzystam :) 
Ramka bez szybki, juta, koronka, trochę kleju, pastelowe kokardki... ! będzie bosko ! :)





Udało mi się też dzisiaj okazyjnie kupić w B. dwa zestawy stempelków (15 szt. w każdym - w cenie 9,90zł :)) - jest ich dużo i są fajne, jeden zestaw mega-motylkowy, drugi będzie fajny do przepiśników :)

Oto one - malutkie, bo dla dzieci, ale cena mnie skusiła :)




 

 Zainteresowanym polecam zajrzeć do B. - to jakaś nowa dostawa, bo przedwczoraj ich jeszcze nie było :)


Producent dodaje też po dwie mini-gąbeczki z kolorowymi tuszami !


Wczoraj zaczęłam się uczyć krzyżykowania i.... chyba mi się to podoba!
Korona - na próbę, własnego "projektu" i dziergana co drugie oczko - tak, żeby zobaczyć co i jak.... :) Chyba już załapałam ;)

 

Teraz tak sobie pomyślałam, że straszny misz-masz będzie w tym poście, ale cóż... na deser dorzucam wianuszki mojej mamy i mój pierwszy, który ją zainspirował i stworzyła takie oto kolorowe cudeńka :)
Mój jak widać zagościł już na ścianie :) Lubię go..


A tu już dzieła mojej mamy :)





Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę i przypominam o CANDY - kończy się niebawem, więc zapraszam ostatnich chętnych do wspólnej zabawy :) !! 

Będzie mi bardzo miło :)

9 komentarzy:

  1. Dużo, kolorowo i ciekawie! Miło mi się czytało i oglądało ;)
    PS.Ceramiczne sztućce - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę co wyczarowałaś z tych sztućców:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki mają swój urok.Jak mawiał mój dziadek: "Jaki dołek, taka górka. Jaka matka, taka córka." Macie talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są te wieńce, mi najbardziej do gustu przypadł morski, chciałabym go mieć, zapraszam do mnie, jeśli nie masz nic przeciwko dodam Twoj blog do linków na moim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sztućce cudne! Ależ świetne rzeczy potrafisz upolować :) A wianuszki bardzo dekoracyjne, zwłaszcza ostatni bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! ja też mam motylki no i właśnie nad tymi kuchennymi się zastanawiam! :) cudowne prace a sztućce - boskie! ceramiczne!? niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace! I... ciekawa jestem bardzo co pięknego zrobisz z tymi sztućcami :) Pozdrawiam popołudniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wianki są piękne:) Madziu z ptaszkiem super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ale dorwałaś fajne stempelki a to gdzie je kupiłaś, bo "B" nic mi niestety nie mówi:/ Twoja mama robi śliczne i pomysłowe wianki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...